לא רק להדלקת נרות: רעיונות ללוקים חורפיים ויפים. צילום: Frazer Harrison/gettyimages_IL

לא רק להדלקת נרות: רעיונות ללוקים חורפיים ויפים

ג'ולי סריננה מתחזקת חשבון אינסטגרם מלא בסטייל, שופע בהשראות ללוקים מרהיבים והוא בא לנו בתזמון מושלם, כי חנוכה מביא עמו המון מסיבות וערבי הדלקת נרות. אז לרגל החג אספנו כמה אאוטפיטים מהפיד שלה שפותחים את הראש בכל הנוגע לסטייל ונוחות

מסיבות חנוכה הן ללא ספק אחד הדברים האהובים עלינו – שילוב של אוכל טעים, אווירה טובה ובעיקר לוקים חורפיים ושיקיים במיוחד. ג'ולי סריננה, פאשניסטה בעלת יותר מחמישה מיליון עוקבים, מטיילת ברחבי העולם עם אאוטפיטים נוטפי סטייל המורכבים מפריטים נפוצים יחסית. בחרנו מהפיד ההיסטרי שלה את הלוקים עם הכי הרבה סטייל, שיתאימו בול למסיבות ולערבי הדלקת הנרות הקרירים בימים הקרובים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כפי שאפשר לראות, בכל הלוקים שלה משתמשת ג'ולי באלמנטים שמתכתבים עם הטרנדים הרלוונטיים לעונה ובכל זאת מצליחה לשמור על סטייל מאופק ולא מוחצן. בפוסט הזה לדוגמא, תיעדה הפאשניסטה את שילוב הפריטים שלה, שכלל חיבור פרינטים – מנומר ומפוספס, סניקרס לבנות על זמניות ופאוץ' בצבע שימושי.

גם כאן סריננה יצרה אאוטפיט שהורכב מחצאית עם פרינט חייתי, אך הפעם בחרה בפרינט הזברה שנחשב לאופנתי במיוחד וגרם ללוק שלה להיראות מרענן עוד יותר מהקודם. לזו היא הוסיפה סריג גולף, כובע מחמם ומגפונים שחורים שמתאימים להכל.

לאחרונה הסאטן הפך ליותר ויותר נחשק ובמיוחד בשמלות וחצאיות המנצלות את הרכות והברק שלו עד תום. האינסטגרמרית בחרה בשמלת סאטן ורודה, מעליה זרקה סריג לבן פשוט ושילבה נעלי סירה תואמות. את כל הלוק סגרה עם תיק חגורה שהפך לחזק מאוד בתקופה האחרונה. הלוק מתאים לאירועי חנוכה חגיגיים יחסית אך עם קורטוב של קז'ואל.

עוד טיול בקליפורניה, עוד שמלת סאטן באורך מידי עם סריג מעל, רק שהפעם סריג פתוח ובצבע זהה. בעודה עושה את הלוק עוד יותר קל להשגה, סריננה הוסיפה מגפונים שחורים ותיק שחור-לבן קלאסיים שאפשר למצוא בווריאציות שונות בכל מקום.

אחד השילובים היותר מוצלחים של הסתיו הנוכחי הוא החיבור בין צמר בצבע טבעי, לבין עור שחור. ניגודי הטקסטורות והצבעים יוצרים מראה ייחודי ובולט שלא דומה לשום דבר אחר, גם אם בוחרים בפריטים פשוטים יחסית. כדי להוסיף קצת צבע אפשר לבחור במגפונים עם פרינט או צבע סתווי מעניין.

על האאוטפיט הבא, שהוא בין החגיגיים ביותר מבין הלוקים המוזכרים, אין הרבה מה להוסיף מעבר לעובדה שמגפוני בוקרים עדיין חמים, גם אם לא כמו בחורף הקודם. חוץ מזה, כדאי לזכור שסריג בהיר וחצאית מטאלית כהה הולכים מושלם יחד.

באאוטפיט הבא בחרה ג'ולי בחצאית ארוכה ואחידה המתובלת בשסע פיקנטי עד הירך. אליה היא צירפה סריג בגוון תואם ונעלי אולסטאר לבנות שנהיו טרנדיות במיוחד בחודשים האחרונים. גם כאן ג'ולי בחרה בתיק שחור קלאסי כדי להשאיר את הלוק במחוזות הקז'ואל שיק שבו הוא נמצא.

 

תגובות