העשור שלהן: הרגעים הגדולים של בנות הקרדשיאן - ג'נר. צילום מסך מאינסטגרם

העשור שלהן: הרגעים הגדולים של בנות הקרדשיאן - ג'נר

אין ספק שהעשור האחרון הפך את כוכבות הריאליטי "משפחת קרדשיאן" למגה סטאריות ברמה מטאורית. רגע לפני שהעשור השלישי של המאה ה- 21 יוצא לדרך, קבלו את הרגעים הגדולים שלהן

במשפחה הכי מעניינת בביצה העולמית, שערוריות באות והולכות לעיתים קרובות, כמו הזמן שעובר בין יום לימודים אחד לזה שלאחריו. לכן, בחרנו להתמקד דווקא בפרויקטים ובאירועים שהפכו אותן למי שהן ומהווים אבני דרך שיש להתגאות בהן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

1. 2013: מט גאלה בפעם הראשונה 

אירוע ההתרמה של מוזיאון המטרופולין בניו יורק, הידוע כאירוע עם התלבושות הכי מטורפות בליגה של הגדולים, זכה באותה שנה בפעם הראשונה לנוכחותה של הבת השנייה למשפחה. קים התייצבה על השטיח האדום בשמלת הריון פרחונית מבית ג'יבנשי ולצדה קניה ווסט, אליו נישאה רק כשנה לאחר מכן.

© Larry Busacca/gettyimages_IL

2. 2016: השקת "גוד אמריקן"

קלואי פתחה לפני כשלוש שנים את מותג הדנים שלה, יחד עם שותפתה אמה גרד, המציע פריטי ג'ינס וספורט לטווח מידות רחב. מספר שלוש במשפחה, שלאו דווקא ידועה בתור פאשניסטה עם סטייל משובח במיוחד, לא השלתה את עצמה שהיא אכן אחת כזו ובחרה להשקיע במותג שמציע בעיקר פריטי בייסיק.

3. התמונה הכי אהובה באינסטגרם עד 2018

קיילי, הצעירה שבאחיות, היא ללא ספק מלכת האינסטגרם הבלתי מעורערת של המשפחה. עם מספר זהה של עוקבים בחשבון לזה של קים (154 מיליון) ויותר ממיליון דולר עבור כל פוסט מסחרי, היא הצליחה גם לשבור את שיא הלייקים באינסטגרם על פוסט יחיד. זאת כשהעלתה את התמונה הראשונה של סטורמי, כמה ימים לאחר הלידה. מי ששברה את השיא שלה ובגדול בינואר 2019, היא לא אחרת מהביצה מהעמוד world record egg.

4. 2018: הדוגמנית הכי מרוויחה

בשנה האחרונה קנדל לא הרבתה לדגמן בקמפיינים ובמסלולים ובחרה בפינצטה את אלו שכן עשתה, אך בשנה שקדמה לה, ג'נר לא פסחה על בית אופנה מצליח אחד ושטפה את העיניים שלנו בשלל תלבושות ותמונות מרהיבות בזכות יופייה המדהים. על כן, מגזין הכלכלה "פורבס" הציב אותה ראשונה בתור, בתור הדוגמנית שקיבלה את השכר הכי גבוה בשנת 2018.

5. אתר הלייף סטייל של 2019

אחרונה חביבה ברשימה היא לא אחרת מהראשונה בסדר האחיות, הלא היא קורטני שהשיקה באפריל השנה את אתר הלייף סטייל שלה שנקרא "פוש". האתר, שמציע מגוון כתבות בנושאי אורח חיים נחשק, מציע גם, כדרכן של אחיותיה, מוצרים למכירה כשהפעם מדובר במוצרי טיפוח מגוונים.

 

 

 

תגובות