תאחלו מזל טוב: שמלת הכלה של השחקנית האהובה. צילום מסך מאינסטגרם

תאחלו מזל טוב: שמלת הכלה של השחקנית האהובה

גדלנו על סרטים וסדרות בכיכובה ונפעמנו מהיופי ומהקול שלה כל פעם מחדש. הילארי דאף התחנה אתמול עם אב בתה בלוק יפהפה המשלב בין טרנדים לטעם אישי משובח

הילארי דאף - כוכבת "12 במחיר 1", "סיפור סינדרלה", "בקול גדול", "גוסיפ גירל" ועוד סרטים וסדרות שהפכו לקלאסיקות, מיסדה את הקשר שלה עם בן זוגה בשנתיים האחרונות, המוזיקאי מתיו קומה, בחתונה השנייה בחייה. דאף נישאה בראשונה לשחקן ההוקי קרח מייק קומרי בשנת 2010 ולאחר כארבע שנים השניים פירקו את החבילה. זאת לאחר שהביאו לעולם את בנם הראשון, לוקה קרוז קומרי. לדאף ולקומה תינוקת בת שנה העונה לשם בנקס ויולט בייר קומה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסרטון שצולם עבור ווג ביום החתונה, הילארי מעידה שבחרה בג'ני פקהאם לעצב לה את השמלה לאחר שישבה עם הסטייליסטית שלה, ג'סיקה פסטר והן צמצמו את רשימת המעצבים עד שהגיעו לתוצאה. השמלה עוצבה בסגנון נקי ומודרני עם כריות כתפיים מרובעות, גב חשוף, שרוולים נשפכים וכפתורים קטנים ואופנתיים. האיפור בו בחרה הדגיש את יופייה המדהים והקשת שהוסיפה לשיער הפכה את כל הלוק לצעיר ומגניב במיוחד.

אם חוץ מלטבעת אתם מחכים גם לפרויקט חדש של הילארי, אז נזכיר שבאוקטובר האחרון דאף עדכנה את העוקבים שצפויה לצאת סדרת המשך לסדרת הטלוויזיה האייקונית בכיכובה "ליזי מקגוויר" שיצאה לראשונה אי שם ב - 2001. ואם כל הלוקים בסדרה יראו כמו האאוטפיט הבא, אנחנו לגמרי הולכים לראות את זה קורה.

 

תגובות