2020 בסטייל: כל הדרכים ליצירת לוק נוצץ. צילום מאינסטגרם @wethepeoplestyle

2020 בסטייל: כל הדרכים ליצירת לוק נוצץ

רגע לפני שהספירה לאחור מתחילה, הפאשניסטות מדגימות איך אפשר ליצור אאוטפיט מלא בגלאם, עם דיטיילס בוהקים על הטווח שבין שמלות קריסטלים לצלליות זוהרות

פתיחת שנת 2020 היא ההזדמנות המושלמת לזרוק על עצמיכם את כל מה שלא העזתם ללבוש בכל יום אחר בשנה. בערב הזה, בין אם אתם מבלים אצל חברים בערב רגוע, או לחלופין במסיבה פרועה, שמלת פאייטים על הגוף או צנצנת שימר על הפנים ייחשבו לבחירה לגיטימית. כי אם יש משהו יותר חשוב משהשנה הבאה עלינו לטובה תהיה נוצצת, זה שהיא תעבור עלינו בנוחות ובאהבה עצמית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סאטן

הבד המבריק שהפך לטרנדי במיוחד בחודשים האחרונים, הוא בדיוק הבד שנמצא על הגבול שבין נוצץ מספיק ללא-מוגזם.

קריסטלים

מי שרוצה ללכת על לוק סילבסטר הארד קור ועדיין לא למשוך את כל תשומת הלב אליו, יכול למצוא את מקומו בחברת פריט המשובץ בהמון קריסטלים מחליפי צבעים.

לק מנצנץ

לק עם נצנצים אפשר להוסיף לכל פרט אחר ברשימה הזאת, אך אם נצנצים זה ממש לא אזור הנוחות שלכם, לק בסגנון יחד עם אאוטפיט קז'ואלי יהווה פתרון מצוין.

פאייטים

אין שאלה שפתיחת השנה האזרחית הוא החג האהוב על מכורי הפאייטים. במקום להסביר איך עושים את זה נכון, הנה תמונה אחת של הזמרת הצעירה מלאת הסטייל שרלוט לורנס, ששווה יותר מאלף מילים.

צלליות זוהרות

מידי פעם צלליות העפעפיים נדחקות אל שולי אופנת הרחוב, אך לא תאמינו עד כמה הן יכולות לשדרג לוק בנאלי ולהפוך אותו ללוק סילבסטר מן המניין.

קטיפה ופנינים

חוץ מהסאטן המבריק, ישנם בדים נוספים שיכולים לעקוף כל שמלת פאייטים מטורפת כתחליף ראוי לערב המרגש. אחד מהם הוא הקטיפה ואם זכיתם לשלב אותו עם פנינים בוהקות, לגמרי עשיתם את השנה.

סיכות יהלומים

כמו הצלליות והלק הנוצצים, גם אביזר שיער נוצץ, כמו סיכה או קשת, יכול להוסיף ללוק גלאמי כשלעצמו או להפוך לוק יומיומי לאחד כזה.

 

תגובות