סיכום 2019: הלוקים הבולטים של השנה. צילום:gettyimges.IL/ Kate Green & Dia Dipasupil & Jamie McCarthy

סיכום 2019: הלוקים הבולטים של השנה

רגע לפני שאנחנו נכנסים לשנת 2020, הגיע הזמן שניזכר בכל הלוקים הכי משפיעים ונועזים שהיו לנו השנה

בכל טקס הוליוודי הסלבס משקיעים בתלבושותיהם עד הפרט האחרון, כדי שאף אחד לא יוכל להתעלם מהם. הנה מי שהצליחו במשימה השנה וחקקו את המראה שלהם בזכרונם של המעריצים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זנדאיה

הלוק הכי משפיע של השחקנית זנדאיה, היה כאשר הגיעה אל טקס הבזאר אייקונס בחליפה אפורה מחוייטת של מותג הגבריםברלוטי וללא ספק השאירה אחריה חותם.

זנדאיה
זנדאיה © gettyimges.IL/Dia Dipasupil

הארי סטיילס

הלוק הכי אמיץ של הזמר הענק הארי סטיילס היה בטקס המט גאלה. הארי הגיע באוברול שחור מהודר שלגוצ'י, מגפי גברים עם עקבים וכמובן שגם האקססוריז והלק השחור בלטו. אין ספק שזהו אחד האאוטפיטים היותר אמיצים של השנה החולפת.

הארי סטיילס
הארי סטיילס © gettyimges.IL/Jamie McCarthy

ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה

הזוג הכי אופנתי של השנה, אשר התייצב יחד בכל אירוע עם סטייל מדהים שמשך את כל תשומת הלב, הצליח לעשות זאת גם בטקס פרסי הבילבורד עם לוקים חגיגיים ומפתיעים.

© gettyimges.ILFrazer Harrison

נועה קירל

הכוכבת הישראלית הדהימה את כולם עם הלבוש הלא שגרתי שלה בטקס ה – EMA, כשהגיעה בחליפה בסגנון עתידני של המעצב הישראלי אלון ליבנה.

נועה קירל
נועה קירל © צילום: Gettyimages.IL/Kate Green

קים קרדשיאן

קים הכתיבה והחזירה השנה כמה טרדים מוצלחים במיוחד שבינתיים מסרבים לעזוב אותנו, כמו מכנסי הרכיבה והפרינט המנוחש.אמנם היו לקרדשיאן השנה כמה וכמה לוקים בולטים, אך ללא ספק המרכזי שבהם היה המראה שלה במט גאלה, אשר דימה אישה היוצאת מהמים, בעיצוב מותג האופנה מוגלר.

קים קרדשיאן
קים קרדשיאן © gettyimges.ILDimitrios Kambouris‏
תגובות