טרנד השבוע: צבע פירות היער משתלט על המלתחה. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: צבע פירות היער משתלט על המלתחה

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – אחרי שסגול הלבנדר כבש את עולם האופנה, הגיע זמנו של הסגול-ורוד הכהה הזה לצבוע כל פריט אפשרי. כשעל פי התחזית שלנו, זוהי רק ההתחלה

התקופה האחרונה מסתמנת כגן העדן של אוהבי הסגולים. הפאשניסטות התאהבו בבהירים ובכהים שבהם ואילצו את מותגי הבגדים לספק את הסחורה. גוון פירות היער, אשר יכול בקלות להשתייך לקבוצת צבעי הניאון בעקבות היותו זועק כל כך, אינו קל ללבישה כלל. הנה השראות לאיך ללבוש את הטרנד, עם פריטים שוליים כעיקריים, מחליפת שני חלקים שמגדירה מחדש מהי תעוזה אופנתית ועד משקפי שמש שעושות את הלוק.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

על השטיח האדום של טקס פרסי גלובוס הזהב שהתקיים השבוע, התייצבה השחקנית והסופרת איילה פישר בשמלה חושפת כתפיים עם שרוולים נפוחים, בעלת הגוון הייחודי המדובר. הלוק שיצרה היה מבריק ונקי והתאים לכוכבת בסדר גודל כמו שלה – מיוחד אך לא מוגזם ורק צבע האודם בו בחרה לא ממש תאם לסיטואציה.

הסופרת והפאשניסטה אליסה קוסקרלי שילבה שני טרנדים בפריט אחד כשלבשה חצאית ויניל סגולה בגוון פירות יער והתוצאה הייתה אאוטפיט מעניין ויצירתי. יישום הטרנד שהכי מתאים לימים אלו הוא ללא ספק סריג ארוך מחמם שמתאים גם לשמלה חגיגית במיוחד, אך גם לאאוטפיט קז'ואלי נוח, נוסח טייץ ארוך וגולף ארוכה.

 

 

תגובות