דוכסית או דוגמנית: מייגן מרקל קובעת עובדות בשטח. צילום מסך מיוטיוב

דוכסית או דוגמנית: מייגן מרקל קובעת עובדות בשטח

לאחר שהעולם הספיק להיכנס לשוק וגם לצאת ממנו, בעקבות הפרישה המפתיעה של מייגן והארי מבית המלוכה, נודע שהדוכסית מסאסקס לא מתמהמהת וכבר נמצאת במגעים מתקדמים עם מותגי אופנה גדולים

המהלך הלא צפוי של מייגן מרקל והנסיך הארי, בו הודיעו קבל עם ועדה שהם לוקחים צעד לאחור ויוצאים לעצמאות כלכלית (ויש להניח גם נפשית), השאיר את אזרחי העולם פעורי פה. מי שהלסת שלה נשמטה לחלוטין ואף גרמה לכל העולם לדעת זאת בעזרת הצהרה מאוד לא מרוצה, היא לא אחרת מאליזבת השנייה שהעידה כי המהלך הזה נמצא בשלבים מוקדמים בלבד וממש לא אמור להיות מוצג לראווה כבר עכשיו.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

למרות חוסר שביעות רצונה של מלכת הממלכה המאוחדת, מרקל לא בזבזה זמן וכבר סגרה חוזה על דיבוב לסרטי דיסני (שהכסף ממנו ייתרם לקרן "פילים ללא גבולות" הפועלת למען חיות הבר ומשאבי הטבע) ונמצאת לקראת סגירת חוזים עם מותגי וביניהם אחד שמזוהה איתה במיוחד – ג'יבנשי. המנהלת האמנותית של בית האופנה הצרפתי, הלא היא חברתה הטובה של הדוכסית לשעבר, קלייר ווייט קלר, עיצבה לה את שמלת הכלה ואחראית ללא מעט לוקים שלה שנתפסו בעיני המצלמות.

מייגן מרקל והארי
מייגן מרקל והארי © gettyimages

הצעד המשמעותי של הזוג המלכותי לקראת הפרק החדש בחייהם הוא ללא ספק שנוי במחלוקת, כשהבריטים לא מרוצים ממנו והאמריקאים מקדמים אותו בברכה. מה שבטוח זה שכעת נוכל לקבל הרבה יותר רגעי השראה מהפאשניסטה המעודנת וככל הנראה גם לזכות בשובה של השחקנית האהובה לחיק עולם הבידור.

מייגן מרקל
מייגן מרקל © Gettyimages.IL/Chris Jackson
מייגן מרקל והנסיך הארי
מייגן מרקל והנסיך הארי © gettyimages

 

תגובות