פאשן פוסט: ג׳ייסון מצטרף למאבק בשריפות באוסטרליה. צילום מסך מאינסטגרם

פאשן פוסט: ג׳ייסון מצטרף למאבק בשריפות באוסטרליה

בכל שבוע אנחנו סוקרים את פיד האינסטגרם של כוכב אחר והפעם – הזמר האמריקאי שבפחות מעשור כבש את העולם ואחראי לכמה מהלהיטים האהובים על כולנו

השבוע אנחנו צוללים לעומקי הפיד של ג׳ייסון דרולו – הזמר המצליח שמכר מעל ל-30 מיליון סינגלים, הופיע בכל רחבי העולם בחמישה סיבובי הופעות שונים וכן, גם לארצנו הוא הגיעפעמיים להופיע. הכוכב מתחזק חשבון אינסטגרם עם מעל ל-5 מיליון עוקבים, אותם הוא מעדכן בתמונות מכל רחבי העולם.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הלוק הכי טוב

בין אם זה בלבן, בשחור או לפעמים אף בצבעים שונים, אין לוק שהולם את דרולו יותר מהלוק האלגנטי: חליפה או מעיל בגזרת בלייזר עם מכנס תואם ומספר לא מבוטל של תכשיטים להשלמת המראה. אנחנו אוהבים לראות את הכוכב מנסה צבעים וגזרות חדשות ומפתיעות.

הלוק הכי רע

על אף שלנסות זה מבורך, זה לא היה צריך להיעשות -  ג׳קט בלייזר עם כובע מובנה. כן, כמו קפוצ׳ון! ועוד מקטיפה ירוקה! תוסיפו לתערובת חולצת טישרט עם חורים ובגזרה לא מחמיאה במיוחד ואמנם התמונה של הכוכב בברלין שבגרמניה מרהיבה ביופייה, אך הלוק קצת פחות.

לוק הביוטי הכי טוב

הכוכב הפתיע את כולנו בקיץ האחרון כשבחר בלוק מעניין – ״יין יאנג״י, ככה קרא דרולו לתספורת המוהוק החדשה בה החלקים החיצוניים נצבעו בלבן. זו הפתעה נועזת שלא היתה מחמיאה לכל אחד אך על הזמר זה לגמרי עבד ואף ייתכן שזו אחת התסרוקות המגניבות שראינו.

הלוק הכי טרנדי

טרנד ההדפס המנומר הכה חזק בשנה האחרונה בעולם האופנה והוא לא פסח גם על דרולו, אשר אימץ אותו בצורה נפלאה של מעיל אותו לבש בסידני, מעל ללוק שחור ועם שרשראות זהב אשר מחמיאות להדפס החייתי על המעיל.

הלוק הכי ״קוטור״

אין דבר גדול יותר עבור כוכב, מאשר להיות מוכתר כמלך הפופ ואיש השנה של מגזין הגברים האגדי ״GQ״. הזמר מככב על שער המגזין בחליפה שחורה וקלאסית מעל לחולצה שחורה תואמת ועם לא מעט תכשיטים אשר תורמים רבות למראה היוקרתי של דרולו.

לוק בלתי נשכח

אמנם הכוכב מטייל בכל רחבי העולם בסיבובי ההופעות שלו, אך נראה כי מקום אחד שהוא בטוח לא ישכח הוא קוריאה הדרומית, שם זכה ללבוש בגדים מסורתיים ואף כתב למעריציו הקוריאנים בשפתם שלהם כי הוא חושב שקוריאה היא אחד המקומות האהובים עליו. כובש את העולם או מה?

לוק השטיח האדום המוצלח

עקב היותו אחד הזמרים המצליחים של העשור החולף, ראוי שדרולו יגיע ללא מעט טקסי פרסים ואירועים שונים. לטקס ה-EMA של 2018 הגיע הזמר במעיל ארוך מלא בפסי חום ואדום אשר על כל אדם אחר היה נראה מסורבל אך דרולו צלח את הלוק בקלות עם המעיל שמאוד מתאים לסגנון שלו.

הסלפי הכי טוב

נסיים עם אחד משמעותי: הכוכב העלה סלפי ייחודי עם חבר חדש ופרוותי – צ׳ארלי הקואלה אשר ניצל מהשריפות באוסטרליה. דרולו כתב בתיאור הפוסט על מצבם המדאיג של הקואלות ועל אזורי המחיה שלהם, אשר נהרסו כליל. הוא קרא למעריצים לתרום למען שיקום הזן הנכחד שנתון בסכנה של ממש. גאים בך!

 

 

תגובות