אלגנטי ונוסטלגי: שבוע האופנה מילאנו לגברים. צילום: gettyimges.ILVittorio Zunino Celotto

אלגנטי ונוסטלגי: שבוע האופנה מילאנו לגברים

בהמשך היום ייחתם שבוע האופנה לגברים במילאנו, בירת האופנה של איטליה. רגע לפני שזה קורה, ליקטנו כמה מסלולים של בתי האופנה הגדולים ביותר וגם מצאנו שני ישראלים אנונימיים יחסית שכיכבו בהם

שבועות האופנה לגברים זוכים להרבה פחות באז מאלו של הנשים, אך לפני ששבועות האופנה לנשים משתלטים על הפיד, הנה כמה מותגים שהציגו על המסלולים בשבוע האופנה במילאנו ששווה לכוון עליהם את הזרקור.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אטרו

על מסלול התצוגה שהתרחש במתחם שעל קירותיו נתלו המוני דיוקנאות מהמאות הקודמות, אפשר היה לראות בעיקר את הסגנון הבוהמייני, משולב בהשראות מהמאה ה- 19 ומהמערב הפרוע. הניגוד שבין הגלביות האותנטיות לחליפות המחויטות יצר עניין רב על המסלול, אך שמר על גבריות מעודנת ומחמיאה בעזרת פלטת צבעים כהה הנעה בין חומים, אפורים, כחולים ואדומים. הפרינטים המזוהים עם המותג, אשר מתאפיינים בדיוק בפרטים הקטנים ביותר, נצפו גם הם על המסלול, יחד עם עורות, קטיפות ומגפי עבודה שיחזרו גם בהמשך. קין אטרו, המעצב הראשי של קו הגברים של המותג, הודה שהוא משתדל ככל יכולתו להיטיב כמה שיותר עם איכות הסביבה  בתהליך יצירת המוצרים וכל הזמן ממשיך להתקדם בנושא.

© gettyimges.IL/Tullio M. Puglia

דולצ'ה וגבאנה

שחר גולן, דוגמן וכדורגלן ישראלי, צעד על המסלול של מותג העל הנחשק ועשה לנו כבוד מעבר לים. הוא ושותפיו למקצוע לבשו לגופם סריגים ופריטי צמר גסים, חליפות מחויטות ואלמנטים העשויים ממשפחת הקטיפות – קורדרוי וקטיפה רגילה. על הרגליים, חלקם נעלו מגפי עבודה ואנחנו מתחילים לזהות כאן טרנד. האווירה שמעצבי המותג יצרו הייתה אווירה מלכותית שמזכירה את המאה ה – 19, בשילוב גבריות צבאית גסה. מה שלא ראינו על מסלולים אחרים, היו עזים אותם החזיקו כמה מהדוגמנים, אך אין ספק שלמרות תחושת ההפתעה הקלה בעקבות המהלך המוזר, מן הראוי היה שדולצ'ה וגבאנה יתבלו את המסלול באמירה חדה יותר ממה שעשו הבגדים עצמם.

© צילום: gettyimges.ILVittorio Zunino Celotto

פראדה

פראדה כמו פראדה נתנו שואו שאמנם לא שבר את האינטרנט אך בכל זאת הפגיש את הצופים עם שילובי צבעים שלא חשבנו עליהם קודם. המתחם בו התקיימה התצוגה התקשט בצורות ופסים גיאומטריים גרפיים שחזרו על עצמם גם בבגדים עצמם. הגזרות המחויטות היו קצת בנליות והפתעה מצופה לא הגיעה וגם הבדים לא פתחו לנו את הראש, כשמדובר בבדי סריג, קורדרוי, עור וצמר. הפריטים מוחזרו מעונות וטרנדים קודמים כמו וסטים, נעליים עם קצה רבוע ואיך לא, גם כאן מגפי העבודה לא נעדרו מהשטח. גם פה נלקחו אלמנטים מהמאה ה – 19 וכפי שמעידה מעצבת המותג, הקולקציה נוצרה בעקבות הרצון לתת ערך לדברים החשובים בחיים ולעבודה הקשה.

© gettyimges.IL/Tullio M. Puglia

ארמני

רי סוקרי, דוגמן ישראלי גם הוא, צעד על המסלול האפרפר של ארמני בבגדים משוחררים בגזרות מחויטות, כמו יתר הדוגמנים בתצוגה. על המסלול נראתה פלטת צבעים מסוימת מאוד וכהה מאוד, הדפסי משבצות קלאסיים ואווירה כללית מסורבלת וגברית לחלוטין. מותג הבגדים שידוע בסגנון המינימלי החגיגי שלו, לא התיימר ליישר קו עם יתר המותגים שניסו להמציא את עצמם מחדש והלך על בטוח.

© gettyimges.IL/Tullio M. Puglia

פנדי

אחת התצוגות היותר יפות שהוצגו השבוע, הייתה תצוגת הגברים מבית פנדי. בית האופנה שתמיד מצליח לחדש, הביא לקדמת הבמה תיקים מרעננים כמו תיקים צהובים בצורת שקיות נייר איכותיות והדפס הזברה שעוד לא נמאס ממנו. הלוקים היו מחויטים רובם ככולם ושאר הפריטים הזכירו, עם הבדלים קלים, את שאר התצוגות הנזכרות, כמו וסטים, עורות, בדי סריג וכמובן שמגפי עבודה בגרסה בעיצובם. פרוות וכובעי טמבל גם צצו על המסלול פה ושם ופלטת הצבעים הנבחרת הייתה סתווית טיפיקלית – חומים, צהובים ומה שביניהם. בסוף התצוגה עלו דוגמנים הלבושים באאוטפיטים לבנים שזהרו בחושך לנוכח אור האולטרה הסגול שנדלק באולם, מה שייחד את התצוגה על פני רבות אחרות.

© gettyimges.IL/Vittorio Zunino Celotto

 

 

תגובות