ושבו צ'וקרים לגבולם: טירוף הקולרים שוב כאן. צילום מסך מאינסטגרם

ושבו צ'וקרים לגבולם: טירוף הקולרים שוב כאן

היו שהתאהבו בשרשרת הצמודה והיו שלא הבינו מה הקטע שלה, כך או כך, שרשראות הקולר חוזרות ובגדול. כוכבות העל כבר יישמו, הגיע הזמן שגם אתם

כבר מתחילתו של הטרנד היה ברור לחלוטין שכמו שהגיע, כך יחלוף. הנבואה אכן התגשמה ואחרי תקופה, הצ'וקרים שבו ונעלמו מן העולם. לעומת זאת, כמו שקורה עם כל פריט אופנתי שמשתלט על העולם ונעלם, גם הצ'וקרים חזרו למדפים ולמלתחות ולנו רק נותר להבין מי הם הקולרים הרלוונטיים ביותר עכשיו, בשונה מתקופת הזוהר הקודמת שלהם.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

בין שנת 2015 לשנת 2017, הקולרים הנחשקים היו דקים וצרים יחסית ולא נראו שרשראות רחבות בסגנון. בחורף הנוכחי, כל רוחבי השרשרת ייחשבו לטרנדיים, מצ'וקר צר, כמו זה שקאיה גרבר הופיעה איתו על המסלול של ורסצ'ה ועד קולר רחב כמו זה שמככב בקמפיין החדש של קלואה.

גם עכשיו קולרי בד נמצאים באופנה, אך החידושים המרעננים הם קולרי הקריסטלים וקולרי הצדפות. בטקס פרסי האופנה הבריטי, התייצבה ריהאנה על השטיח האדום עם אאוטפיט של פנטי, מותג האופנה שלה וצ'וקר רחב כסוף משובץ ביהלומים שהפנט אותנו. קורטני קרדשיאן לעומתה בחרה בשרשרת קולר דקה, אך הוסיפה לה שרשרת נוספת ויצרה שילוב אקססוריז מעולה.

 

 

 

 

תגובות