טרנד השבוע: הגענו לתחרה הבאה. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: הגענו לתחרה הבאה

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – טרנד התחרה שפתח איתנו את הסתיו, התחזק במהלך החורף והביא איתו את הקרושה, התחרה המסיבית שמעדנת את הלוק

הסריגה שמוכרת לנו בעיקר ממפות שולחן מהמאה הקודמת, היא הדבר החם של החורף בעולם האופנה. פאשניסטות ומותגים, על וסטריט כאחד, כבר הספיקו להתאהב בתחרה הדומיננטית שמוסיפה המון רוך ועניין לכל פריט. כבגד שלם או כגימור בקצוות, הקרושה השתלט על הפיד ובקרוב גם על הרחוב.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אין כמו לרכוש פריט שכבר הרבה זמן לא נראה על המדפים. תחושת הרעננות נשארת לאורך זמן ובגלל העבר העשיר של הקרושה, גם הרלוונטיות שלו לא תעלם כל כך מהר. ואם חשבתם שרק בתי אופנה כמו מיו-מיו קלטו את הביקוש, תחשבו שוב, כי באורבן אאוטפיטרס כבר נמכרת הגרסה הצעירה של הטרנד. הרקמה המיוחדת תוסיף לכם שיק הן באאוטפיט חגיגי עתיר קריסטלים והן בשילוב פריטים קז'ואליים נוחים.

הסטייליסטית אמילי סינדלב יצרה לוק מתוחכם מלא ניגודים כשחיברה בין שמלת קרושה מחוספסת בצבעים נועזים לנעליים מבריקות בשחור ולבן. סינדלב הושפעה מהשראות קלאסיות והשפעות בוהמייניות והוכיחה שהיא יודעת את העבודה. הפאשניסטה אמה לו עשתה זאת לא פחות טוב עם חולצת פפיון לבנה בגימור קרושה, מושלמת לערבי שבת וחג.

 

 

תגובות