פאשן פוסט: כשהשמלה של כוכבת הקיי-פופ עלתה באש. צילום מסך מאינסטגרם

פאשן פוסט: כשהשמלה של כוכבת הקיי-פופ עלתה באש

בכל שבוע נסקור את פיד האינסטגרם של כוכב אחר והפעם – כוכבת הקיי-פופ לשעבר שהפכה לזמרת סולו מצליחה במערב ולא נחה לרגע

השבוע אנחנו צוללים לעומק הפיד של טיפאני יאנג – הזמרת האמריקאית אשר כבר בגיל חמש עשרה התגלתה על ידי ענקית הבידור הקוריאנית SM ולאחר כשנתיים הצטרפה ל-"Girls' Generation", להקת הקיי-פופ אשר ידועה כאחת מחלוצות הז'אנר בשוק המערבי וכאחת מלהקות הבנות המצליחות אי פעם. לאחר פירוק הלהקה ב-2016, עשתה הזמרת שינוי והתחילה ליצור את המוזיקה שלה כזמרת סולו. כיום היא משגשגת באמריקה עם מוזיקה משלה באנגלית וסיבובי הופעות בכל העולם.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הלוק הטוב ביותר

היה לנו מאוד קשה לבחור אחד, אבל אם כבר – זה חייב להיות זה. הלוק הנועז מבית מיו מיו אותו לבשה הזמרת על שער מגזין "אל" הונג-קונג, מחמיא לכוכבת במיוחד ומתכתב באופן מושלם עם תספורת הקארה הקצרצרה והליפסטיק האדום.

הלוק הרע ביותר

על אף שהלוקים האלגנטים של הכוכבת נוטים להיות קלאסיים ומחמיאים – זה פשוט לא עבד לנו. אולי זה השילוב בין המכנסיים האוונגרדיים למעיל הפרוותי שיוצרים מראה שהוא קצת יותר-מדי מתאמץ. לא מתאים לך!

לוק הביוטי הטוב ביותר

צבעים בוהקים, אבנים צבעוניות והמון נצנצים – אפילו על השיער: אם יש תחום בו הזמרת אוהבת להתנסות ולצאת מהקופסה – הרי שזהו איפור. כל לוק ביוטי של הכוכבת משדר עוצמה ונראה עליה נהדר.

הלוק הטרנדי ביותר

טרנד הניאון לא פסח על טיפאני, אשר אימצה אותו באחת הדרכים המוצלחות שראינו – שמלת סאטן עם פפיונים. השמלה הנועזת מחמיאה מאוד לכוכבת עד כדי כך שלרגע אפשר לשכוח שהיא לובשת צבע כה בוהק ודומיננטי.

הלוק הכי "קוטור"

את כמות השמלות המרהיבות שלבשה הכוכבת לא ניתן לספור, אך הרבה זמן לא ראינו תמונה שכזו. פוסט מהפקה שעשתה הכוכבת כדי לקדם את סיבוב הסינגל שלה "Run For Your Life" הציג לעוקביה תמונה שהיא הכל – הנברשת המרוסקת, להבות האש וכמובן שמלת הטול האדומה והמלכותית אותה לבשה. כל אלה יוצרות יחד את אחת התמונות המרשימות שראינו.

לוק בלתי נשכח

עם כל התמונות בפיד של טיפאני מהופעות ברחבי העולם ועל שערי מגזינים – יש דבר אחד שהיא לא תשכח לעולם וזה את החברות הטובות שלה מ-"Girls' Generation". הבנות התאספו אצל הכוכבת כדי לחגוג לה את יום ההולדת ה-30 שלה ולחוות קצת זמן איכות – לזכר זמנים שהיו.

לוק השטיח האדום המוצלח

כחלק מהיותה כוכבת בין לאומית, הזמרת מבקרת בשטיחים אדומים בכל העולם – מטקסי המוזיקה האסיאתיים ועד לטקס ה-AMA. בטקס האמריקאי לבשה יאנג שמלת ורסאצ'ה מרשימה שעל אף היותה ססגונית, נראתה מאוד מינימליסטית על הכוכבת שבחרה בלוק ביוטי טבעי ורגוע.

הסלפי הטוב ביותר

כמו כל אינסטגרמרית טובה, גם הזמרת אוהבת לעדכן את עוקביה בתמונות סלפי. אהבנו במיוחד את זו, אשר העלתה הכוכבת לכבוד סיום שנת 2019 ואיחלה לעוקביה שנה טובה. אבל עזבו את כל זה, תראו את הציפורניים!

 

 

תגובות