טרנד השבוע: שמלות הג'קט משאירות אבק לחליפות. צילום מסך מאינסטגרם

טרנד השבוע: שמלות הג'קט משאירות אבק לחליפות

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – הבלייזרים הארוכים, שמשמשים לאאוטפיטים שלמים, הופכים לקונצנזוס ומשתפים גם ג'קטים נוספים בחגיגה

בשנים האחרונות הבלייזרים הגבריים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמלתחה הנשית. הם שולבו בחליפות, בצירוף לשמלות ולחצאיות ועם כל פריט אפשרי אחר. בשבוע האחרון מגמת הבלייזרים שמשמשים כשמלה קצרה במיוחד, ללא תוספת של חלק תחתון, כבשו את הפיד בסערה. הנה הדרכים בהן הפאשניסטות עשו זאת, אך לא בטוח שכדאי ליישם אותן בכל מצב.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הדרך המוכרת והבטוחה ללבוש את הטרנד היא לבחור בבלייזר שחור קלאסי, ללא דיטיילס ייחודיים ולהוסיף לו חגורה שחורה גם היא, בעובי בינוני. למראית עין הלוק נראה רשמי אך כמזכים אותו במבט נוסף, מגלים שהוא הרבה יותר שובב ומתריס מכל שמלה אחרת, חושפנית ככל שתהיה.

ישנן דרכים נוספות ליישם את הטרנד, עם ג'קטים מסוגים שונים כמו סווצ'ר קז'ואלי בגזרת אוברסייז או מעיל שמגיע עד הירכיים. אמילי סינדלב, סטייליסטית בעלת סגנון אישי צבעוני במיוחד, הגיעה לתצוגת האופנה של שאנל בשבוע הקוטור בפריז שנערך בשבוע שעבר. היא התייצבה בגראנד פלה עם מעיל עור שחור ארוך, גרביונים מנומרים ותיק שאנל אופייני בצבע ורוד ניאון. מי שעוד הסתובבה בין תצוגות באותו השבוע, הייתה משפיענית האופנה המצליחה לאוני האנה. האנה בחרה להישאר בקו המחויט הרשמי עם חולצה לבנה מכופתרת, שנראה שלקחה מהארון של בן זוגה ומעליה הוסיפה בלייזר משובץ.

 

תגובות