ניגוד עניינים: כך תרכיבו לוק עדין עם נעלי פאנק מסיביות. צילום: adobestock

ניגוד עניינים: כך תרכיבו לוק עדין עם נעלי פאנק מסיביות

הנעליים הגותיות הם טרנד שחזר אלינו משנות השבעים וכבר הספיק להחליף רשמית את הסניקרס המגושמות שכבשו את העולם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנעול את הנעליים הכבדות החדשות-ישנות, בלי לוותר על סטייל צעיר וקליל

סצנת הפאנק המתחדשת מתאפיינת בעיקר בצבעים כהים, סוליות עבות, עור ודומיננטיות בלתי מתפשרת, אשר גורמים להם להפוך את הלוק למעט כבד ומדכא. הפאשניסטות האהובות מדגימות איך אפשר לעדן את הנעליים הטרנדיות, בשילוב פריטים אחרים מהמלתחה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

זריקת צבע ממתנת

בשביל נעליים שדורשות תשומת לב, אשר לא מתאימה לכל אחד, צריך פריטים שממתנים את הדרישה לכדי בקשה מנומסת בלבד. פריט לבן אחד, כזה שנמצא בכל ארון ונע על הרצף הנדיב שבין סריג למכנס ועובר דרך גופיה ומעיל, ימתן את הלוק בקלות.

שמלה רומנטית מאווררת

אפשרות נוספת היא צירוף שמלה מתנפנפת ורכה. הפעם, גם אם תבחרו באחת שחורה, היא תעשה את העבודה.

מחויט משובץ מלוטש

סטייל גותי לרוב מזכיר מרדנות ואסרטיביות ולכן דיטיילס אלגנטיים שהולכים בתלם יפחיתו מעצמת הנעליים ויזכירו לכל מי שסביבכם שאתם עדיין ילדים טובים בסך הכל.

ערך מוסף

גרביים נראות לעין וחצאית מיני קלאסית מדגישים את הילדותיות, זאת שמגדירה מחדש את המשמעות של נעלי פאנק במלתחה של בני נוער ומוסיפה כמות לא מבוטלת של תחכום ללוק.

ללכת על בטוח

פריטים ניטראליים וקולור בלוק בהיר ואחיד תמיד יצלחו את המשימה. לפעמים הם יכולים לגרום לתוצאה מעט משעממת, אך כשמוסיפים להם נעליים חדות ונכונות, התוצאה תהיה כל כך הרבה יותר ממעניינת.

תגובות