טרנד השבוע: הזוג החדש בביצה. צילום מסך מהאינסטגרם של marianne_theodorsen@

טרנד השבוע: הזוג החדש בביצה

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – נעלי הספורט הקלאסיות לוקחות את מקומן של הסניקרס המגושמות ומכניסות טוויסט מפתיע למלתחות של הפאשניסטות. הנה כל מי שכבר יישמו את הזוג הזה, כולל החלוצה הישראלית

רומי ספקטור, המוכרת בעיקר בזכות מותג האופנה בבעלותה – "דה רוקוקו", הייתה ראשונה להבין שנעלי הספורט הולכות להפוך לטרנד חוצה יבשות ומיהרה לרכוש וללבוש כמה דגמים בסגנון. לצעירה המוערכת יש קהל עוקבות לא קטן, שישמח להפיץ את הבשורה לקהל הישראלי הרחב, שייהנה במיוחד לקבל לחיקו טרנד נוח ולא רק אופנתי.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גם מעבר לים לא נשארו אדישים לתופעה המתחדשת ושילבו את נעלי הספורט, שמוכרות לכולנו משיעורי הספורט בבית הספר, עם אאוטפיטים אלגנטיים בגזרות אוברסייז גבריות. אחרי שה"מאם ג'ינס" נכנסו לאופנה, הגיע תורם של הפריטים האבהיים למלא את ארונה של כל משפיענית אופנה מצליחה עם בלייזרים, מכנסיים רחבים, טרנינגים ושאר פריטים בהשראת הסטייל של בילי אייליש. כל אלו משתלבים נהדר עם הנעליים בעלות הקווים הגסים ויוצרים לוקים מרשימים אך נוחים.

נעלי הספורט המדוברות מצטרפות לשאר הנעליים הטרנדיות לתקופה, שעיקרן הן הנעליים הגותיות, האולסטאר ונעלי הדוקטור מרטינס. המשותף לכולן היא הנוחות היחסית והמסיביות האופיינית שנראה שמאפיינות את עולם האופנה ככלל בעונות האחרונות.

 

 

תגובות