הסרט נשים קטנות: הפקת אופנה מתמשכת. צילום: באדיבות א.ד. מטלון ופורום פילם

הסרט נשים קטנות: הפקת אופנה מתמשכת

הסרט "נשים קטנות", שיצא לאקרנים בחודש הקודם, מתהדר בבגדים עוצרי נשימה בהם מופיעות הדמויות לכל אורך הסרט. הנה הדרכים ליישם את הסגנון הוויקטוריאני-רומנטי במאה ה-21 ובולנטיין דיי המתקרב

עולם האופנה שלרוב אוחז בהשראות מהמחצית השנייה של המאה הקודמת, בוחר בחודשים האחרונים לפלס את דרכו בין סודות הסטייל המופלאים של המאות ה-18 וה-19. רק בשבוע שעבר הוצג לראווה שער מרץ של המגזין האמריקאי "הארפר'ס בזאר", כשעל השער נמצאת קיילי ג'נר. בהפקת אופנה הקושרת בין כוכבת 2020 לכוכבת המחצית השנייה של המאה ה-18, מארי אנטואנט, אנו נחשפים לסטייל מלכותי נחשק שכולל בתוכו טרנדים רלוונטיים גם בימים אלו, כמו שרשרת פנינים וחשיפת כתפיים. את הפריטים של המאה ה-19, אשר התאפיינו בסגנון ויקטוריאני מוקפד עם תסמינים רומנטיים רכים, פגשנו על מסך הקולנוע בהפקת אופנה מתמשכת שנוצרה על ידי המלבישה ז'קלין דוראן ושדוגמנה על ידי השחקניות המרשימות.

המאפיינים הבולטים של הבגדים בסגנון הם צבעי פסטל נעימים למראה, ציורי פרחים מורכבים, שרוולים תפוחים, מחוכים הדוקים וצווארונים לבנים. שילובים של כל הפרטים הנזכרים, יוצרים אאוטפיטים ייחודיים ומעניינים, שייראו מעולה בערב רומנטי או בארוחה משפחתית חגיגית. נעליים פשוטות לא יגרעו מהתחכום האופנתי הטמון בפריט המיושן, כמו שאפשר לראות אצל הפאשניסטות העכשוויות ואף בלוקים שמתועדים בסרט.

גם בישראל תוכלו למצוא פריטים המהווים קונטרה חדה לסטייל האהוב של בילי אייליש וחברותיה הויסקו-גירלז, גם אם כאלו שמשאירים מקום לדמיון באשר לשנה ממנה הם באו. האופנה המתחדשת הגיעה אלינו בול בזמן עם כל מה שצריך עבור לוק רומנטי ליום האהבה, תחפושת מפתיעה לחג פורים ואאוטפיט מעולה לחג האביב.

 

 

תגובות