שבוע האופנה: חמישה ימים בסימן מודל יופי מגוון. צילום: אבי ולדמן

שבוע האופנה: חמישה ימים בסימן מודל יופי מגוון

בפעם השמינית במספר יתקיים שבוע האופנה בתל אביב עם מיטב המעצבים הישראלים. כל מה שצריך לדעת על השבוע הכי אופנתי בארץ

הבוקר (ג') התקיימה מסיבת עיתונאים בתל אביב לרגל שבוע האופנה התל אביבי המתקרב, אותה פתח היזם והמפיק מוטי רייפ. רייפ, שהעיד על עצמו שהוא מאוד מתרגש, הציג את שיתוף הפעולה של שבוע האופנה עם חברת הטיפוח DOVE. מטרת העל של שבוע האופנה השנה, כמו בשלוש השנים האחרונות, היא לקדם את מודל היופי המגוון ולגרום לכך שהמראה האותנטי הוא שיהיה אידיאל היופי של הדור הבא. מטרות נלוות וחשובות לא פחות הן כמובן לקדם את המעצבים הישראלים, לפעול למען איכות הסביבה ולתת מקום לבני הנוער שבשולי החברה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

יופי הוא מקור לביטחוון ולא לדאגה© אבי ולדמן

ליאת לביא, מנהלת התקשורת והקיימות של יוניוולר, חברת האם של דאב, דיברה גם היא על החשיבות של שינוי מודל היופי האחיד שאינו בר השגה בהרבה מקרים. לביא הוסיפה שיופי ומראה צריכים להיות מקור של ביטחון ולא של דאגה. גם רייפ וגם לביא הסכימו על כך שאמנם רואים את השינוי, בין השאר בעקבות הפרסומות של דאב שמציגות כבר במשך שנים נשים במגוון רחב של יופי וגם בעקבות מהלכים מעוררי השראה משבועות האופנה הקודמים, כמו עלייתה של נטע ברזילי על המסלול בבגד ים, אך עדיין יש הרבה לאן להתקדם.

בין ה-15 ל-19 במרץ השנה יתקיימו 29 אירועי אופנה בהאנגר 11 שבנמל תל אביב. בכל האירועים יהיה ייצוג של מודל יופי מגוון וכל תצוגה תיפתח עם דוגמנית המבטאת אידיאל יופי אחר. הגיוון הרב יתקיים הודות לתהליך אודישנים ארוך שהיה פתוח לקבוצות שונות באוכלוסיה הישראלית ואף לכל הקהל הישראלי, ללא הבדל דת, גזע, מגדר, גיל, גובה או מידה. מוטי הודה שכמו בכל שנה גם השנה הרמת האירוע, המתקיים לאורך חמישה ימים - מראשון בערב עד חמישי בערב, נדרש לחודשים של עבודה קשה וגיוס כספים מאתגר.

שבוע האופנה 20202 - יכלול יופי מגוון© אבי ולדמן

כמו בכל שנה, יריית הפתיחה של השבוע הוא ערב הגאלה שהשנה נבחר להיות בסימן פנטזיה ואופנה עילית ישראלית, אותה יעצבו 30 מעצבים ישראלים מן השורה הראשונה. בין המותגים שיציגו בשבוע המדובר נמצאים דרור קונטנטו, שני צימרמן, משכית, ענבל דרור, עידן לרוס, בננהוט ואלון ליבנה. כמו כן, תתקיים סדנת איפור בהנחיית גילי אלגבי, המאפר הראשי של הפאשן וויק. לכל התצוגות תיפתח מכירת כרטיסים בימים הקרובים, אשר תציע מספר מוגבל של כרטיסים לקהל הרחב.

תגובות