מייקאובר סביבתי: הדוגמניות שלא עומדות מנגד. צילום מסך מאינסטגרם alexisren - @realbarbarapalvin@

מייקאובר סביבתי: הדוגמניות שלא עומדות מנגד

משבר האקלים בעולם הולך ומדרדר וחלקים מעולם האופנה קוראים לשינוי – אלה משפיעניות האופנה שבוחרות לנצל את פלטפורמת הרשתות החברתיות לטובת עתיד טוב יותר לכולנו. כתבה שלישית בסדרה

ככל שכוחם של הרשתות החברתיות והמשתמשים האהובים בהן עולה, כך חשיבותם בחיינו עולה. בעוד חלק לא קטן של אינסטגרמרים מצליחים פועל עבור שלל אידיאלים ומטרות נעלות יותר ופחות, יש מי שבוחרים לנצל את מעמדם ולקדם את המאבק נגד ההתעלמות ממשבר האקלים המתגבר בכל רגע. הנה שלוש מהן, שעשו זאת בדרכים שונות ומגוונות ונתנו לנו הרבה השראה למעשים יום יומיים שיכולים לתרום למאבק.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אלכסיס רן - ויראלי זה שם המשחק

כוכבת הרשת, הידועה בתר אחת מדוגמניות האינסטגרם המצליחות ביותר וגם בתור בת זוגו הפוטוגנית של נואה סנטיאנו, חברה ל"שומרי האלמוגים" בסרטון מרהיב אך מצער שהפך לוויראלי במהרה. "שומרי האלמוגים" היא תכנית לשימור שונית אלמוגים בטהיטי, בעזרת נטיעת שברי אלמוגים בריאים, לאחר שהשונית נפגעה בעקבות האקלים המתחמם, דייג היתר והזיהום האנושי. כמוה, ב-40 השנים האחרונות נהרסו כמחצית משוניות האלמוגים בעולם, האחראיות לספיגת הפחמן הדו חמצני ופליטת חמצן, החיוני לחיים על כדור הארץ. בסרטון רן קוראת לתושבי כדור הארץ ולאזרחי ארצות הברית בפרט, לעזור לפרויקט על ידי שיתוף שיכול להביא להקמת צוותים דומים נוספים ברחבי העולם ועל ידי תרומה שתעזור לארגון לפעול בצורה רחבה יותר, כל זאת בעזרת העובדים המסורים שלו.

אוונגלי סמירניוטקי – האויב הוא אנחנו

המנהלת האמנותית והפאשניסטה בעלת מאות אלפי העוקבים, נסעה לחופשה קצרה בחודש הקודם ויצאה עם תובנות שגרמו לה לפרסם פוסט חשוף על תחושותיה הקשות. יחד עם חברים נוספים מעולם האופנה, המריאה סמירניוטקי לעבר הספארי בקניה וגילתה שהפחד מהחיות הטורפות שליווה אותה במהלך השנים, הוא לא יותר מאשליה. כשראתה את החיות החופשיות ששומרות ממנה מרחק ולא מנסות לפגוע בה כלל, נזכרה בפילים הכלואים שראתה בתאילנד והבינה שמי שפוגע בסביבה אלו בני האדם ולא להפך. בעקבות ההבנה הזאת היא קראה לעוקביה לא לתמוך בגני חיות סגורים ובאטרקציות מתעללות למיניהן, כגון קרקסים ולחנך את הדור הבא לאהבה לטבע ולחיות.

ברברה פלווין – שחור על גבי ורוד

מלאכית ויקטוריה סיקרט ומי שיוצאת כבר תקופה ארוכה עם השחקן האהוב דילן ספראוס, העבירה לעוקביה מסר כל כך פשוט עד שלפעמים קל כל כך לשכוח, בעזרת חולצה. הסריג הורוד, בעיצוב מותג העל אלברטה פראטי, נשא על חלקו הקדמי את הכיתוב "זה עולם נפלא" בצבע שחור. כדי להדגיש את המסר החשוב הטמון בתמונה היפה שהעלתה, הוסיפה פלווין כיתוב כמעט זהה שמבקש מקוראיו לדאוג לכוכב הלכת היפה שלנו. ברברה  לא שכחה לפרגן למותג שיצר את החולצה עם המסר החשוב ואנחנו הכי בעד שהסריגים האלו יהפכו לטרנד.

 

 

תגובות