ממלכת השיק: הלוקים המעניינים משבוע האופנה בלונדון. צילום: יחסי ציבור, באדיבות שלמור תקשורת

ממלכת השיק: הלוקים המעניינים משבוע האופנה בלונדון

שבוע האופנה של הממלכה המאוחדת תם ונשלם אחרי חמישה ימים של תצוגות אופנה עילית יצירתיות להפליא. פעם אחר פעם מתחמי התצוגות התמלאו במיטב הפאשניסטות שהתלבשו במיטב מחלצותיהן והנה מי שעשו זאת בצורה הטובה ביותר ונתנו לנו השראה לצאת מהקופסה

בכל פעם מחדש חודש האופנה הבינלאומי דורש מהסטייליסטיות המוערכות ביותר לצאת מהקופסה וליצור לכל תצוגה אאוטפיט בלתי נשכח שעוד לא נראה כמותו. יש מי שחוזרות על אאוטפיטים דומים בזה אחר זה בווריאציות מעט שונות, אך יש מי שמצליחות לספק לצלמי אופנת הרחוב משרה מלאה בלי הפסקה. אז בזמן ההפסקה שלכם, קחו לעצמכם שיעור קצר באיך עושים את זה נכון, כשבחומר הלימוד נמצאות גם שלוש משפיעניות ישראליות שהפתיעו אותנו לטובה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אמילי סינדלב

עם יופי דני אופייני, טהור וחסר מאמץ, סינדלב שוטטה ברחובות בירת אנגליה עם אאוטפיטים שומטי לסתות. שילובי פריטים מתוחכמים, פלטות צבעים נעימות ומקוריות וחיוך על הפנים, אמילי היא לגמרי הפייבוריטית שלנו.

ג'סי בוש

בוש לא הרבתה בפריטים ובצבעים, אך הצליחה למשוך את העין עם לוקים מיוחדים ושונים זה מזה באווירה ובגזרות. למרות שהיא מעודכנת בטרנדים החמים, היא לא נותנת לזה להשתלט על הסטייל האישי שלה ואין ספק שמבחינתה בשורת החורף הנוכחי היא משבצות ופסים בכל מיני צבעים וגדלים.

בלנקה מירו סקרימירי

כשרואים אאוטפיט של בלנקה, אפשר להבין שהבא אחריו יהיה כל מה שהוא לא. פעם אחת אלגנטי קלאסי עם חיתוכים שאחראית להם ויקטוריה בקהאם הקלאסית האולטימטיבית ופעם אחרת מעיל פרווה סורר בשילוב מכנס צבעוני ומוקסינים, שנראה שנלקח מארגז תחפושות אופנתי. הסתירות הלא צפויות המאפיינות את הסטייל של בלנקה הן כל מה שצריך להיות בסטייל אישי אמיתי.

אסתי גינזבורג, אורטל עמר וקורל סימנוביץ'

שלישיית הכוכבות המקומיות קפצה לחופשה קצרה בלונדון שעיקרה היה תצוגת האופנה של טומי הילפיגר. כל אחת מהן התייצבה בלוק היסטרי השונה מזה של חברתה ואנחנו לא יכולים שלא להיות גאים. שלוש הבנות הוציאו אל הפועל את הפוטנציאל הטמון בצבעים המעייפים – כחול, שחור, לבן ואדום בהצלחה רבה, מה שרבות לפניהן ניסו ונכשלו.

 

 

תגובות