סוף - סוף: לא תאמינו מה רואים בפרסומות לבגדים האלו. צילום: רפי דלויה

סוף - סוף: לא תאמינו מה רואים בפרסומות לבגדים האלו

אחרי שנים של מחאה, עולם האופנה הצליח לנרמל את הופעתן של דוגמניות ממגוון יופי רחב על פרסומות ומסלולים. עכשיו הוא מגיע לשלב הבא ונראה שהמהפכה הזאת הולכת להיות הרבה יותר מהירה מקודמתה

אידיאל יופי מגוון הוא כבר לא אישיו, נשים וגברים בגילאים, מידות, צבעים ומוצאים שונים כבר נראים בכמעט כל פינה ומי שלא מיישר קו, נשטף בזרם הביקורות עד שגם הוא נסחף עם הזרם המקובל. כדי להמשיך ולהפוך את העולם בכלל ואת עולם האופנה בפרט למקום קצת יותר טוב, מותגים שונים בוחרים באביזרים מפתיעים במיוחד לקשט איתם את סט הצילומים – כיסאות גלגלים, פרוטזות והליכונים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בדצמבר האחרון, לקראת חג המולד, ענקית האופנה H&M שחררה לאוויר האינסטגרם סרטון של משפחה, הכוללת בתוכה ילד מחויך שיושב על כיסא גלגלים. כמו כן, רק בשבוע האחרון נעשה רעש גדול בעקבות פרסום על ילד בכיסא גלגלים שנכנס לחנות של ענקית אופנה נוספת – Target ובה ראה תמונת פרסומת של ילד בכיסא גלגלים, מחויך גם הוא. חברת הבובות "ברבי" מתקדמת לאט אבל בטוח והחלה בשנה האחרונה למכור בובות בכיסאות גלגלים וכאלו עם פרוטזות.

אבל עם כל הכבוד לרשתות הבינלאומיות ויש הרבה כבוד (גם אם המטרה הראשונית הייתה בכלל גימיק שיווקי), הישראלים עשו זאת קודם. בשבוע האופנה תל אביב לשנת 2018, עלתה על מסלול התצוגה של "טוונטי פור סבן" דוגמנית עם הליכון וצעדה כאחת הדוגמניות עם הרבה יופי וביטחון.

 

 

 

תגובות