טרנד השבוע: שיק פריזאי בגזרה גברית. צילום מסך מאינסטגרם double3xposure@

טרנד השבוע: שיק פריזאי בגזרה גברית

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – החולצות הלבנות המכופתרות מעולם לא היו כל כך פופולאריות בקרב הפאשניסטות, למרות היותן אופנתיות כבר שנים רבות. אלו הדרכים הפשוטות ללבוש את החולצה הגברית שהפכה למאסט בארון הנשי

כשגברים לובשים חולצת כפתורים לבנה, אף אחד לא מתרגש. כבר התרגלנו לראות אותן עליהם בכל הזדמנות חגיגית ובשביל גברים, כדי ליצור אאוטפיט שיקי באמת, צריך קצת יותר ממכופתרת לבנה, גם אם יש בה טוויסט מרענן. לעומת זאת, כשנשים לובשות את אותה החולצה בדיוק, היא מקנה להן מראה עוצמתי ואלגנטי ובתוספת הפריטים הנכונים, גם טרנדי ומחמיא.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שבוע האופנה בפריז, שמתקיים בימים אלו ממש, מהווה פלטפורמה מצוינת לאאוטפיטים בניחוח פריזאי שמורכבים, בנוסף לחולצות הכפתורים,  מפריטים מחויטים כמו אוברול טוויד ובלייזר איכותי. הפאשניסטות שכבר לבשו את אותן חולצות לבנות, שילבו אותן גם עם חגורות קלאסיות שנכנסו גם הן לגזרת ה'מאסט האב' בתקופה האחרונה.

מי שעוד התעדכנה במהירות לגבי הטרנדים החולפים, היא לא אחרת מירדן הראל, שבחרה השבוע ללבוש חולצה מכופתרת לטיול בפארק. למרות משרת האם החדשה, היא לא שכחה להוסיף טוויסט מרענן בדמות שרוולים תפוחים, שהוסיפו עוד לא מעט סטייל ללוק המדויק. אך הדרך האהובה עלינו ליישם את הטרנד, היא דווקא בעזרת פריטים נשפכים ומשוחררים שנותנים לאאוטפיט אווירה קלילה וצעירה ולא נכנעים לרשמיות המתבקשת של הטופ.

 

 

תגובות