לקראת פורים: כך תתחפשו כמו פאשניסטה אמיתית . צילום מסך מאינסטגרם chiaraferragni@

לקראת פורים: כך תתחפשו כמו פאשניסטה אמיתית

חג הפורים כמעט כאן והגיע הזמן למצוא את התחפושת המושלמת. הפעם מצאנו עבורכם סגנון מיוחד שאותו מיישמות הפאשניסטות הגדולות בעולם

פורים קרב ובא ואיתו הרעיונות לתחפושת המושלמת. משנה לשנה מתווספות תחפושות חדשות, כך שיש מגוון כל כך רחב שמאפשר לנו לבחור יותר מתחפושת אחת וכך לגוון ולנצל את כל ימי החג. ישנן תחפושות שחוזרות על עצמן בכל שנה, כיוון שאפשר ליצור אותן בכמה סגנונות שונים כמו: נמרה, חד קרן, ברבי ועוד, אך יש גם את הסגנון שמתאים יותר למסיבות פורים, בהשראת פסטיבלים מגניבים מרחבי העולם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הסגנון המדובר בא לידי ביטוי על ידי הפאשניסטות הגדולות בעולם. זהו לבוש שנוטה לתחפושת אך סופר שיקי ומורכב לרוב מפריטי לבוש מיוחדים שניתן להשיג בכל מקום ומתכשיטים ואקססוריז מושקעים. כך שאם אתם לא רוצים תחפושות שחוזרות על עצמן במהלך השנים, או שאתם פשוט פחות אוהבים להתחפש, הסגנון המושלם עבורכם הוא זה - סגנון שיקי של תחפושת קלילה, המתאימה למסיבות פורים. מבחינת האיפור, המראה יכול להיות גם כן קליל ובייסיק ואין צורך באיפור מיוחד ובהשקעה נוספת של מאפרת, או לחילופין בכישורי איפור יוצאי דופן.
 
 
אז איך עושים את זה נכון? מצאנו עבורכם כמה דוגמאות של פאשניסטות מוכרות שעשו זאת מושלם.
כפי שניתן לשים לב, הן השתמשו בפריטי לבוש שאפשר למצוא בכל מקום ופשוט שידרגו זאת באמצעות פריטים מיוחדים - שרשראות דומיננטיות, צמידים ומגוון של אקססוריז (שניתן להשיג במיוחד בפורים) כמו: משקפי שמש, קשתות, כתרים, בנדנות וכו'.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות