קיבלו ת'בלוק: מעילי הקולור-בלוק החצויים סוגרים את החורף. צילום מסך מאינסטגרם iliridakrasniqi@

קיבלו ת'בלוק: מעילי הקולור-בלוק החצויים סוגרים את החורף

רגע לפני שהחורף מקבל בלוק מהאביב, הגיע תורכם ליישם את אחד הטרנדים הבולטים שנראו בחורף האחרון, הלוא הוא טרנד מעילי החצי-חצי

בכל חורף מחדש הפריט הכי קלאסי במלתחה הוא מעיל אוברסייז ארוך והשנה הטרנד לקח כמה צעדים קדימה עם טוויסט שבהחלט יקפיץ כל לוק - אפקט החצי-חצי. המעילים החצויים משלבים במעיל אחד שני צבעים, מה שמכניס צבעוניות ועניין לאאוטפיט, בצורה לא מתאמצת והכי מדויקת. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

את טרנד מעילי החצי-חצי מומלץ לשלב עם פריטים ניטרליים בגוונים שיתאימו לצבעי המעיל שבחרתם, על מנת לשמור על לוק מלא בסטייל ולא מבולגן מידיי. למשל בשילוב עם חליפה מחויטת, חצאית וחולצה או אפילו ג'ינס וסוודר. החלק הכי טוב הוא שכל אחד מאיתנו יכול לבחור את הצבעים בהתאם למלתחה שלו. יש מעילים הכוללים צבעים יותר בולטים וחזקים, אך יש גם כאלו הכוללים צבעים קלאסיים יותר, מה שנותן לנו אופציה להראות צבעוניות וטרנדיות ויחד עם זאת קלאסיות ועדינות.

את מעילי ה׳קולור-בלוק׳ כבר ניתן לראות באינסטגרם של הבלוגריות הגדולות בעולם וכמובן אצל בתי האופנה הגדולים. צבעים נועזים בחורף הם בהחלט דבר שאנחנו רואים כבר לא מעט שנים ובעונה הנוכחית קיבלנו את האופציה ליישם את זה בצורה הטובה ביותר.

 

 

 

תגובות