שבוע האופנה בפריז: תותחים כבדים ושחקנים אהובים. צילום: gettyimges.IL Pascal Le Segretain

שבוע האופנה בפריז: תותחים כבדים ושחקנים אהובים

שבוע האופנה בפריז חתם אתמול (ד') את חודש האופנה הבינלאומי עם תצוגות פופולריות במיוחד של בתי האופנה הגדולים ביותר. אלו כמה מהלוקים האמנותיים שנראו בימים האחרונים בבירה האופנתית של צרפת וכדור הארץ

בזמן שבישראל הבאים מצרפת נכנסים לבידוד, שבוע האופנה בפריז, השבוע הכי נחשב מבין הארבעה, יוצא לחופשי מהלחץ הכפול – גם שבוע אופנה עמוס תצוגות וגם קורונה שעלולה להתפשט בכל רגע. אך עם כל הכבוד לנגיף המסקרן, מה שבאמת מעניין אלו מסלולי התצוגות – הלוקיישנים, הפריטים, האורחים והדוגמניות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

שאנל כרגיל העלו תצוגה מהפנטת בגראנד פאלה, עם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ודוגמניות שצעדו בזוגות ושלישיות. לשם שינוי, בתחילה התצוגה לא הצליחה לעשות הדים בתקשורת, אלא רק כשהתגלתה שערורייה לא מחמיאה בגינה. השערורייה נסבה סביב סריג שחור תמים למראה שהתגלה כחיקוי שלא משתמע לשתי פנים – בשנת 1988 על שער ווג נובמבר, השער הראשון בעריכת אנה וינטור, הופיעה הדוגמנית הישראלית מיכאלה ברקו עם סריג כמעט זהה, של המעצב כריסטיאן לקרואה. קנזו לעומת זאת בחרו במתחם חדשני שנראה כמו בועת ענק אשר בהתחשב בנסיבות נראה קצת מחניק. לבגדים הם דווקא לקחו השראות יותר קלאסיות וקצת אכזבו עם פריטים משעמים וצבעים חרושים.

שאנל
שאנל © צילום: gettyimges.ILPascal Le Segretain

מיו-מיו ולואי ויטון הציגו כרגיל מסלולים עמוסים ומרשימים. האיפור היה מעושן וכבד, הבגדים היו מבריקים וצבעוניים והלוקיישנים היו מעניינים ומושקעים אך לא לגמרי מפתיעים. הנה שני אאוטפיטים בולטים, האחד של מיו-מיו המשלב בין שקיפות לאטימות והשני של לואי ויטון המשלב בין אלגנטיות לספורטיביות.

מיו מיו
מיו-מיו © צילום: gettyimges.ILPascal Le Segretain
לואי ויטון
לואי ויטון © צילום: gettyimges.ILPascal Le Segretain

וכמובן איך אפשר בלי אורחי הכבוד, שהם לא אחרים משני השחקנים האהובים מסדרת הנוער "דברים מוזרים" – ג'ו קירי (סטיב הרינגטון) שהתייצב בתצוגה של איב סאן-לורן בחליפה שחורה ושיער פרוע ושותפתו לגלידריה מאיה הוק (רובין) שהגיעה לתצוגה של דיור בטוטאל לוק שחור ושיער מסורק למשעי.

דיור
דיור © צילום: gettyimges.IL Pascal Le Segretain

 

תגובות