גלו מי אתם: סוגי האנשים שמתאפרים בחג. צילום: באדיבות יחסי ציבור

גלו מי אתם: סוגי האנשים שמתאפרים בחג

עם כל הכבוד למסכת הקורונה, לא כולם יוותרו על איפור פנים קומפלט. לרגל חג הפורים, קבלו את המדריך של ירין שחף לסוגי המתאפרים השונים ומשמעותם

פורים, חג המסכות, התחפושות והאיפור המשוגע, מוציא לאור את המתחפשים השונים. כל שנה אנחנו ניתקל בסוגים שונים של אנשים שבוחרים להתחפש, ותאמינו לנו שהתחפושת והאיפור שכל אחד בוחר לעצמו, מעידים הרבה על האופי שלכם. לאיזו קבוצה אתם משתייכים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

היצירתיים

מבחינתם ההצגה מחייבת להימשך. שום קורונה לא תסית אותם מהאיפור שתוכנן מבעוד מועד ואף חיידק או ווירוס לא יעצרו מבעדם את החגיגה. היצירתיים לא מסתקים בקצת סומק ואודם מיוחד, אלא הם הופכים ממש את הפנים שלהם ליצירת אומנות. היצירתיים יפתיעו כל שנה מחדש ובכל חג יתעלו על עצמם ועל התחפושת של השנה שעברה ותמיד ינסו לזכות בפרס "תחפושת השנה" - כי מסתבר, ובמיוחד בימים אלה, ששגרה זה לא דבר רע.

גג
 © איפור: רויטל מנשרוב ורותי חיימסון ל'ירין שחף', באדיבות יחסי ציבור

הזוגיים

הם הכי 'לאבי דאבי', תחפושת בשניים זה הכי בשמיים. אתה שחור אני לבן, אתה גיבור-על אני וונדר- וומן, אתה החיה אני היפה. הרעיון מאחורי התחפושת: להוציא את העיניים לכל הסינגלים, ואם אפשר, אז שיחנקו עם הלבד שלהם. כי אף אחד לא הכריח אותם להיות כל כך בררנים, ואם זה לא מספיק כואב, הם גם מנציחים את כל הדבק הזה בשלל תמונות זוגיות באינסטגרם.

©איפור יולי מאנה ל'ירין שחף', באדיבות יחסי ציבור

הלא מתאמצים

אלה מסתפקים באף אדום או מנסים למתוח קווים מתחתיו כדי ליצור שפם חתול. הם לא באמת רוצים להשקיע, אבל כן רוצים להשקיע, הם רוצים להתאפר אבל אין להם כח. הם יעשו כל שביכולתם כדי להיות הכי גלאם לפחות פעם בשנה, אבל גם אז, זה לא כל כך מתיישב להם על הפנים.

ההוליוודים

אלה שיודעות לתקתק איפור כל השנה, ישמחו להפגין כישורים ולהקצין את הבלונד בשיער פלוס ליפסטיק אדום בוהק כולל נצנצים בעיניים, אבל דגש על הרבה. בורא פרי הלגיטימציה. כי זה הזמן להפוך לדוגמנית על חלל גם אם הטבע יצר אותך בת אנוש ממוצעת. הזכר ההוליוודי  תמיד זוכר לאפר את הפנים במראה אפלולי. הוא מקיף אותם בהרבה שחור, ואחר כך משפשף אותם למראה נחשק של פסל אוסקר בגרסה המאופרת. הזכר כמו זכר, לא שוכח להוריד חולצה ולמרוח נצנצים על קוביות הבטן.

©איפור: איפור גיא יצחק, ל'ירין שחף', באדיבות יחסי ציבור

הפצוע האנגלי - הגרסה הישראלית

לא תעזור כמות בלוני התבערה, גם אזעקות צבע אדום בלופ לא ימנעו מהם להתאפר כפצועים שותתי דם מהפנים. אפקט הפחד הוא מנת חלקם. חובבי האקשן אוהבים להדהים עם איפור של בוקס בעין, שטפי דם, או חצי פנים שזה אתה חוו תאונה קטלנית. המהדרין מתקשטים בפני צלקת.

©איפור: נועם בן משה ל'ירין שחף', באדיבות יחסי ציבור

לסיום, המלצה מיד ראשונה של מאפר - תתאפרו כמו שבא לכם. לכו עם הלב, או כמו שאומרים בתכניות הריאליטי: 'תהיה אתה, תהי את ואל תשכחו להנות מזה, כי פורים יש פעם בשנה'.

ירין שחף © באדיבות יחסי ציבור



תגובות