בראש סדר העדיפויות: הטרנד האהוב מהאייטיז חוזר ובגדול. צילום מסך מאינסטגרם annawinck@

בראש סדר העדיפויות: הטרנד האהוב מהאייטיז חוזר ובגדול

אביזרי שיער היו מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מתחום האקססוריז וכעת הגיע תורן של סיכות וגומיות הפפיון להיות חלק בלתי נפרד מהלוק שלכן

לאחרונה ניתן לראות לא מעט פאשניסטות שמציפות את הפיד עם טרנדים רבים וטובים שקמו מחדש לתחייה, בעיקר בתחום האקססוריז לשיער. כולכן בטח שמתן לב לדומיננטיות של הקשתות העבות והמרופדות ששלטו פה בתקופה האחרונה וכמובן איך אפשר בלי הגומייה הגדולה, או כפי שהיא מכונה, הסקראנצ׳י. עכשיו, סיכות הפפיון תופסות את מקומן של כל אלה באופן המושלם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

למרות שהם עשויים לגרום לרובכן להיזכר בסרטים משנות ה- 80, הפפיונים יהיו בהחלט הבחירה האופנתית ביותר כרגע להשלמת האאוטפיט בצורה הטובה ביותר. הדבר הכי כיף בטרנד, הוא שכל אחת מאיתנו יכולה לקחת אותו לכיוון שלה, בעזרת פפיוני קטיפה דרמטיים במגוון צבעים, כאלה מבד סאטן וגם כאלה מבד משי. קיימים פפיונים גם עם פאייטים, רקמה פרחונית ועוד מגוון עצום של אופציות וכל מה שנשאר זה רק לבחור את הסגנון המועדף עליכן.

הטרנד הנוסטלגי והייחודי מייצר לנו אווירה של לוק עדין ונוח, עם גוון בובתי במקצת. הבחירה בגודל הפפיון היא לגמרי בידיים שלכן, יהיו כאלה שיעדיפו אחד שיתפוס את מירב תשומת הלב וכאלה שיעדיפו את הקלאסי - קטן ועדין. את טרנד הפפיונים ניתן ליישם גם בתור גומייה בקצה של הצמה, או להוסיף לקוקו נמוך ופשוט ואפשרויות אלה בהחלט יעשו את העבודה.

 

 

 

 

תגובות