לכבוד האביב: טרנד כריות הכתפיים מהאייטיז חוזר ובגדול. צילום מסך מאינסטגרם _thelittlemodel@

לכבוד האביב: טרנד כריות הכתפיים מהאייטיז חוזר ובגדול

הטי-שירטס המרופדות באזור הכתפיים הן בהחלט הדבר הכי נוח וטרנדי שתמצאו כרגע על המדפים באתרים. בשבועות האחרונים הטרנד קיבל מקום של כבוד בעמודי האינסטגרם של הבלוגריות המובילות בעולם ועכשיו הגיע תורכן

כבר ניתן לראות ששנת 2020, כמו העשור שקדם לה, מחזירה אותנו לעבר הרחוק. אחרי לא מעט טרנדים אהובים שעשו קאמבק לאחרונה, חוזר אלינו אחד הפריטים שיהיו הכי שימושיים בארון של כל אחת מאיתנו באביב-קיץ הקרובים, הלוא היא גופייה עם כריות בכתפיים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הטרנד התחיל בשנות ה-80, בעקבות ניסיונן של נשים לאמץ פריט עם סגנון גברי על מנת לסמל עוצמה וכוח ולהציג גרסה נשית ומוקצנת לחליפות הגבריות הקלאסיות. מאז, רבים ממעצבי האופנה החליטו לחזור בזמן אל שנות ה-80 האייקוניות וליצור עוד ועוד גרסאות חדשניות ומלאות בסטייל לטרנד כריות הכתפיים.

בימים אלו, כל בתי האופנה המובילים כבר מציעים מגוון דרכים ליישום הטרנד ולנו רק נשאר לבחור את הדרך המועדפת עלינו. אפשר ליישם את הטרנד בהתאם למזג האוויר וליצור את הלוק המושלם עם מעילים, ג'קטים, או חולצות ארוכות עם אותו הריפוד והכי רלוונטי כרגע - חולצות טי שירט בסגנון. ניתן לשלב אותן עם מכנסי ג׳ינס פשוטים, או אפילו עם מכנסיים מחויטים, להוסיף את האקססורי המתאים והתוצאה היא לוק מלא בסטייל אך לחלוטין לא מתאמץ.

 

 

 

 

 

תגובות