סכסוך אופנתי: ריף נאמן תובעת את קסטרו. צילום מאינסטגרם

סכסוך אופנתי: ריף נאמן תובעת את קסטרו

חודשים ספורים אחרי שהצטרפה לצוות הפרנזטורים של המותג, ריף נאמן תובעת את קסטרו בטענה על אי עמידה בתשלום וביטול חוזה בסך 850 אלף שקלים, כך גם למרגי שהגיש מכתב התראה • כל הפרטים

השחקנית והדוגמנית, ריף נאמן, תובעת את חברת "קסטרו" ויהונתן מרגי הגיש מכתב התראה. השניים שימשו כפרזנטורים של המותג בחודשים האחרונים.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

נאמן תובעת את החברה ואת בעליה, גבי ואתי רוטר בטענה לאי תשלום והתחמקות ממילוי החוזה שנחתם בין הצדדים. קסטרו צילמה את הקמפיין האחרון בהשתתפות ריף נאמן, יהונתן מרגי ורותם סלע בקניה שבאפריקה - עוד טרם ההגבלות בעקבות הקורונה - קמפיין עליו בחברה ביקשו דחיית תשלום לסוף מרץ. כשביקשו לדעת מטעמה של ריף מתי יתקבל התשלום שנדחה, לטענתם ניסו בקסטרו לדרוש שישלמו רק חצי מהתשלום וכשראו שלא יתאפשר להם החליטו לבטל את החוזה של נאמן כפרזנטורית באופן פתאומי - חוזה שנאמד על פי דיווחים בכ-850 אלף שקלים למשך שנתיים. 

מקורבים לדוגמנית סיפרו שהם מרגישים שזה ניצול ציני של המצב שנוצר, חברות אופנה מתחרות, חברות קוסמטיקה ותקשורת והשוק כולו לא ביטלו הסכמים ואף משלמים בזמן. ולכן תוהים מה שונה במקרה הזה. 

גם מרגי שלח מכתב התראה לפני משפט בנושא אי עמידת בהסכם התשלומים. החוזה של מרגי מוערך בכמיליון מאתיים למשך שנתיים. 

© צילום: אורי דוידוביץ

מקסטרו נמסר: "חבל שבזמן שכל העולם עסוק במלחמה בקורונה הגברת ריףעסוקים בעצמם. העולם השתנה לנגד ענינו ואנו בקסטרו חייבים להתאים את עצמינו לעידן אחר! מחובתינו לעשות שינוי מסוג זה! לצערינו פנינו מספר פעמים לסוכן של ריף במטרה למצוא פתרון למצב, אך הוא סירב בתוקף. בזמן שהכוכב האגדי מסי הוריד 70% מהשכר שלו - ריף מסרבת לדון בכל שינוי לשכר שלה גם כשכל המשק מושבת ואין ביכולתיה אפילו להצטלם לקמפיין. מוזר לנו שבימים קשים אלה שהחברה בעצם סגורה ריף לא מבינה את מצוקת החברה ומסרבת להרתם לעזרתה. מיותר לציין שאת הרבעון ה-1 שילמה החברה כמוסכם וכי אין היא עושה שימוש יותר בחומרים הכוללים את ריף ומרגי".

מיואב גרוס ואורון כלפון (גאגא בוקינג) נמסר בתגובה: "מרגי מאד אוהב את משפחת קסטרו וישמח לעזור להם וללכת לקראתם ברגעים קשים אלו שהם וכל בעלי העסקים בישראל חווים. אנחנו בטוחים שנמצא את הדרך להמשיך לשתף פעולה בעתיד".

מקסטרו נמסר בשנית: "קיבלנו בתודה ובאהבה את דבריו של מרגי, אנו מאמינים שהוא מבין את צו השעה, כולנו יחד משפחה אחת".

רוברט בן שושן, סוכנה של ריף: "פנינו תמיד לשלום. לא קיבלתי עד עכשיו לצערי שום מידע מקסטרו לגבי התשלום שמגיע לריף על עבודתה. ריף עשתה את עבודתה נאמנה ומצפה כמובן שלא יגזלו את פרנסתה, בתור הסוכן שלה אעשה הכל כדי עמוד על זכויותיה. לגבי השוואות למסי או השוואות למסע אלונקות, מיותר ... ריף היא בסך הכל פרזנטורית חדשה, עבדה קשה, טסה לקניה לצילומים בתנאים לא קלים. שלמו לה את מה שמגיע לה עד היום. לגבי העתיד נשמח לגלות גמישות מבחינתינו. בתור סוכן שעובד עם הרבה חברות אופנה וקוסמטיקה, לשמחתי כולם משלמים".

© צילום: מתוך אינסטגרם @reefneeman

כזכור זהו לא ביטול החוזה הראשון של ריף בחודשים האחרונים. רק לפני חודש נודע כי נאמן בחרה לפרוש מקאסט סרט הנוער "פול ספיד" (לצד קווין רובין ושירה לוי) בטענה שהיא חתמה בחוזה על תפקיד ראשי וכשהגיעה לצילומים - גילתה שמדובר בתפקיד משני בסרט.

נאמן הפכה לשם חם בתעשייה לאחר השתתפויות בפסטיגל ובסדרות המצליחות: "כפולה", "על הספקטרום" ו"פאודה". כמו כן זכתה בינואר האחרון בתואר "השחקנית האהובה" בטקס נבחרי השנה. 

 

 

תגובות