תודה לטבע: הצעת הגשה לשולחן ראש השנה טבעי ואופנתי. צילום מסך מאינסטגרם _dry_wild@

תודה לטבע: הצעת הגשה לשולחן ראש השנה טבעי ואופנתי

בשנה האחרונה אי אפשר היה להתעלם מאופנת הצמחים המיובשים, בתוכה נכללים ענפי הכותנה, צמחי הגיבסניות, צמחי הזנב-ארנבת ובראשם ענפי הפמפס. לקראת ראש השנה הכנו מדריך מפורט לעריכת שולחן חג עדין ומלטף, אשר מבוסס על אותם צמחים טבעיים ויפים

בבגדי ראש השנה אנחנו ודאי משקיעים. יוצאים לקניות מבעוד מועד, מזמינים באתרים מספיק מוקדם כדי שהבגדים יספיקו להגיע ומתכננים גם את הפרטים הקטנים. אבל מה עם השולחן? המקום סביבו מתקיים החג הכי חגיגי בשנה? כדי שהשנה לא נזניח אותו ובתקווה גם את כל שאר השאיפות שלנו לשנה הקרובה, מצאנו את הדרך המושלמת להפיל את האורחים והמשפחות שלנו מהרגליים ולהושיב אותם על כיסאות מול שולחן חג היסטרי שיוסיף המון שמחה לארוחה.

שלב ראשון - בחירת הבדים:

עבור המפה והמפיות, בחרו בבדים מסוג כותנה או פשתן בצבעי אדמה, חמרה, שמנת, או ורוד עדין. זאת מאחר וסוג הבד משפיע על המראה הכללי של השולחן וכמובן על האווירה השורה ממנו. המראה של מפיות הבד לגמרי משדרג את השולחן ולפניכם שלושה רעיונות לאיך לשלב אותן בצורה מיוחדת ונעימה למראה:

אופציה א׳: בצעו קשירה פשוטה אחת בבד והנה לכם מפית במראה מיוחד במהירות מפתיעה. שזירת ענף אחד מהצמחים המיובשים בתוך הקשירה תיצור מראה קסום עוד יותר.

אופציה ב׳: קפלו את המפית למלבן, מקמו לצד הצלחת ומעליה הניחו את הסכו״ם שלכם. המראה שיתקבל ייתן תחושה קלאסית ונעימה.

אופציה ג׳: הניחו את המפית בצורה כמעט פתוחה לגמרי בין הצלחת העיקרית לצלחת הקטנה יותר. המראה הזה, אשר משתלב בשלמות עם האווירה הטבעית והנונשלנטית, הוא משהו שהאורחים שלכם בוודאי טרם ראו.

שלב שני - הוספת הכלים:

בחרו בצלחות קרמיקה פשוטות בעלות גימור מבריק או גולמי, ללא עיטורים ואיורים. צבע הצלחות יהיה מפלטת צבעי אדמה רכים, אך חשוב לשים לב שלא לבחור בצבע זהה לצבע המפה שבחרתם, כיון שכלים שכאלו ייעלמו ויאבדו את האפקט העשיר והחגיגי שאנו רוצים ליצור.

שלב שלישי - סידור הצמחים:

הצטיידו בכ-20 ענפים לפחות של צמחים מיובשים ובמספר בקבוקי זכוכית חומים, אשר צבעם משתלב נהדר עם גווניהם של הצמחים. הכניסו לכל בקבוק כמה ענפים ומקמו אותם במרכז השולחן, על המפה. במידה ואתם לא מייבשים פרחים בביתכם, ניתן למצוא את פרחים שכאלה בשלל אתרים וחנויות אינסטגרמיות, הודות לכך שכאמור, מדובר בטרנד של ממש.את הבקבוקים ניתן להשיג אצל יבואני זכוכית, באתרי אונליין למיניהם ובחנויות יד שנייה.

שלב רביעי - אבזור סופי:

מתחת לצלחות מומלץ להניח פלייסמנטים מקש שימשיכו את הקו העיצובי הטבעי והנעים שבשולחן. דיטיילס נוספים לשולחן יכולים לבוא בצורת כרטיסי ברכה ואגרות שנה טובה. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות הדפסת פרינטים המתכתבים עם הצבעים שבחרתם, להוסיף מילות ברכה ליקירכם ולהניח על כל צלחת. גם נרות, כהרגלם, יוסיפו חגיגיות לשולחן וישרו רוגע וחום על בני הבית.

עכשיו כל שנותר לעשות זה לחבר את כל האביזרים יחד על שולחן האוכל שבביתכם, לצלם כמובן ולחכות לתגובות האורחים ובני המשפחה שלכם. חג שמח ושנה טובה!

 

 

 

 

תגובות