במלוא הסטייל: כך תתלבשו כמו "אמילי בפריז" במינימום תקציב. STEPHANIE BRANCHU/NETFLIX

במלוא הסטייל: כך תתלבשו כמו "אמילי בפריז" במינימום תקציב

לוק מהסדרות מבלי לבזבז על כך 'ים' כסף: מצאנו את הלוקים הכי מושלמים בהשראת להיט הנטפליקס החדש - "אמילי בפריז", בתקציב שפוי, הגיוני - אך במלוא הסטייל

כולנו הוקסמנו בשבוע האחרון מ"אמילי בפריז", הממתק החדש של  נטפליקס לתקופת הסגר, שגרם לנו לחלום על הפעם הבאה שנוכל לטוס מעבר לים. אבל מעבר לבינג' מהנה לסוף השבוע, אוהבי האופנה שבנינו לא יכלו להתעלם מהסטייל יוצא הדופן והחלומי של אמילי (אותה מגלמת לילי קולינס), ועם כמה שמצאנו את עצמנו מחכים בקוצר רוח לראות מה הצעד הבא שלה בעיר האוהבים, לא יכולנו לחכות גם לאאוטפיט הבא.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

האאוטפיטים המוקפדים של אמילי שהורכבו על ידי הסטייליסטית האגדית פטרישיה פילד (זוכת האוסקר על הלבוש הטוב ביותר בסרט האגדי "השטן לובשת פראדה") מורכבים בעיקר ממותגי יוקרה בהם היא מתעטפת מכף רגל ועד ראש (המון, אבל המון, שאנל!), וגרמו לנו לחשוב עוד פעם כאשר מעיל אחד שלה יכול לשמש לתקציב של חצי מלתחה. עד שנגיע לפריז או אפילו לחנות הקרובה, הרכבנו לכם את חמישה לוקים מוצלחים ביותר של אמילי, שניתן לרכוז ממיטב אתרי הקניות בהם תוכלו להזמין את הפריטים ולהתלבש ממש כמו אמילי, בלי לבזבז את כל התקציב העונתי שלכן!

האנסמבל הצהוב:

ללא ספק אחד ההאוטפיטים האהובים עלינו וההוכחה שגם צהוב יכול להיות מחמיא כשרוצים. בהחלט לוק נשי ונועז, אך עם זאת אביבי ומרענן. בעוד שחצאית המשי והנעליים של אמילי יעלו לכם לא פחות מ-500 דולרים, תוכלו ליצור מראה ממש דומה עם הפריטים הנכונים מאתרי האונליין. אמילי, מאחורייך!

מצאנו באסוס את המקבילה המושלמת לשמלת המשי, אמנם מסאטן, אבל העיקר הלוק! וגם את הסנדלים מצאנו באותו אתר. להשלמת הלוק, כמובן שצריך חגורה - אותה מצאנו באמזון. 

50 גוונים של ירוק

המראה הזה דורש מחיאות כפיים ויחסית לצבע שהרבה פוחדות ללבוש, אמילי בהחלט עשתה זאת בגאון. אז בעוד שבשביל מעיל הטוויד הירוק של שאנל תאלצו להפרד מלא פחות מ-6,000 דולרים. בהחלט אפשרי לשחזר את הלוק מבלי להפרד מהמשכורת השנתית, או לפחות מתקציב שופינג לחמש שנים לפחות. חוץ מזה, בנסיבות האלה, בהחלט אפשר להחליף את הטוויד בבד ג'ינס איכותי, רק אל תגלו לאמילי.

היישר ממנגו, ג'קט הג'ינס הירוק הזה בהחלט יעשה את העבודה, וכנראה יהפוך לפריט הסתיו החרוש ביותר בארון שלכן. את האלטרנטיבה לחצאית המשובצת המושלמת תוכלו למצוא באסוס; את המקביל לתיק היד מצאנו באתר JW ובשביל לסגור את הלוק, מצאנו את כובע הדלי המושלם באמזון.

Outdoor Style

סוודר צמר? יש. מגפי גומי? יש! אז לא, אולי אמילי לא המתנדבת החדשה בקיבוץ, אבל האאוטפיט בו בחרה לבלות את סוף השבוע בכרמים החלומיים של צרפת בהחלט ראוי לציון. ממגפי הגומי הצהובות, הסוודר החמים והקלילות של הטייץ השחור, אמילי מוכיחה שוב שהיא יודעת להתלבש בכל מצב, ועם כל פריט! 

מגפיים צהובים, זועקים ואמיצים של HUNTER תוכלו למצוא באמזון שם גם תמצאו את כובע הצמר המחמם בצבע המושלם. סוודר צמר צבעוני שרק תרצי ללבוש לכל אורך החורף, או כל עונות השנה, אפשר למצוא, איך לא, באסוס. כל מה שנשאר להרכבת הלוק זה טייץ שחור. טוב, את זה נשאיר לך...

האאוטפיט הפריזאי 

כנראה שתעדיפו לא לבזבז לא פחות מ-300 דולר על הבלייזר המשובץ של אמילי מבית האופנה של ורוניקה בירד, תשמחו לדעת שמאסוס תוכלו לצאת מרוצים לא פחות, עם בלייזר משובץ של HEARTBREAK. באמזון, תוכלו למצוא את המקביל לבארט האדום והחלומי, את התיק המקביל לתיק צד האופנתי ואפילו את מגן הסמארטפון האייקוני של אמילי.

TIE-DYE סגנון פריז

אולי נפוליאון נחשב לכובש הגדול ביותר בצרפת, אבל אמילי בהחלט כובשת כל טרנד אפשרי ועכשיו הגיע תורו של ה-TIE-DYE, באחד הלוקים המוצלחים של העונה היא משלבת בין סוודר TIE-DYE בצבעי ורוד סגול ותכלת, ג'קט ורוד פוקסיה מרשים ותיק צד חלומי. 

ג'קט ורוד חלק ומקסים תוכלו למצוא במנגו, סוודר TIE/DYE כמעט כמו של אמילי, תוכלו להכין בעצמכן או לרכוש באתר של shopbop,  גם את העגילים הלא תואמים (בכוונה!) תוכלו למצוא ב/shopbop, ותיק מקביל לזה של אמילי, תוכלו למצוא ב-ALDO, 

 

תגובות