חוגגת 40: הלוקים הבלתי נשכחים של קים קרדשיאן . gettyimages.IL\Neilson Barnard, Dimitrios Kambouris, Larry Busacca

חוגגת 40: הלוקים הבלתי נשכחים של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן ומשפחתה נכנסו לחיינו לפני כ-13 שנה. במהלך השנים קים סיפקה רגעים אייקונים ובלתי נשכחים של מריבות, צחוקים ומגוון לוקים בלתי נשכחים, חדשניים וטרנדיים . קים היא ללא ספק אחת הנשים המשפיעות ביותר על תחום האופנה, האיפור, השיער והרשתות החברתיות בשנים האחרונות ויש לה חלק בשינוי אידיאל היופי . כדי לחגוג למלכת הסטייל יום הולדת כראוי אספנו את הלוקים הבלתי נשכחים שלה לאורך השנים

לא תמיד קימי, שחוגגת היום (ד') 40, הייתה נחשבת לאייקון אופנתי. זה לקח זמן, ולאט לאט עם השנים כוכבת הריאליטי הכי מפורסמת בעולם, הסירה מעליה את בגדי ה"טראש" ומיצבה את מעמדה בעולם האופנה והסטייל, כמובילת דעה ומשפיענית אמתית. אספנו את הלוקים הכי זכורים ומלאי שיק שלה לאורך השנים. 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נתחיל עם הלוק הגאוני שלה מנשף המאט גאלה בשנת 2019. השמלה עוצבה על ידי בית האופנה "טרי מוגלר" והיא עשויה מסיליקון הנותן לוק רטוב ומבריק. השמלה משלבת בין הלוק הקיצי של חוף הים לבין קוטור ברמה גבוהה. היא מדגישה את האזורים הנכונים בגוף ובכך מחמיאה למבנה הגוף של קימי בצורה מדויקת. כאשר מתקרבים לשמלה ניתן לראות שישנם יהלומים התלויים על השמלה המדמים את טיפות המים שנופלות מן השמלה "הרטובה". לגבי האיפור והשיער הם היו וואו, הם נתנו את המראה הרטוב, אך לא מזיע והוא נשמר לאורך כל הערב ולא "התייבש". ללא ספק אחד הלוקים האהובים עלינו!

© gettyimages.IL/ Dimitrios Kambouris

הלוק הבא הוא אחד הלוקים האייקוניים ביותר שלה. בלוק הזה בחרה קים לשלב טופ לבן קטן ודי ספורטיבי עם חצאית מנצנצת שקופה למחצה המנוגדת בחגיגיותה לטופ. האאוטפיט חושף שרירי בטן מעוררי קנאה ושסע יחסית עמוק הגורם ללוק להיראות נועז יותר. יש לציין שהשילוב הלא שגרתי בין פריט יומיומי שכזה לבין חצאית כזאת מפוארת מפתיע בכמה שהוא מתאים ומאפיין הרבה מהלוקים של קים. החצאית היפהפייה של קים היא מבית "בלמן" והיא בגזרת מקסי גבוהה וצמודה כמו שקים אוהבת וגורמת להדגשת הקימורים המפורסמים שלה.

הלוק השלישי הוא לוק שעיצב עבורה טום פורד לגוצ'י. האאוטפיט מורכב מטוקסידו שחור "אוברסייז" עם בלייזר פתוח ללא חולצה מתחת, המייצר מחשוף עמוק ומראה חצוף ונועז. הלוק של קים משדר תחכום אך ללא מאמץ. התסרוקת הפשוטה של הביץ' וויבס נתנה לקים מראה מעט פרוע וטבעי שהפך מאוד טרנדי בשנים האחרונות.

© gettyimages.IL/Neilson Barnard

לוק נוסף של קים הוא השמלה הלא שגרתית הזאת של טום פורד. משנת 2014 קים לובשת אאוטפיטים מעוררי השראה העשויים מלטקס הנותן גימור מבריק וייחודי שנותן לנו וייבים של בריטני ספירס בקליפ לשיר Oops!...I Did It Again. שמלת המקסי הצמודה שקים לובשת בהחלט לא נראית כמו האאוטפיט הכי נוח שהיא לבשה, אבל כדי לסובב ראשים ולהוליד טרנדים חדשים הדרך לא תמיד קלה. כמו הרבה אאוטפיטים אחרים של קים, גם השמלה הזאת מדגישה את גזרת שעון החול שלה. אהבנו את הניגוד בין השיער בגוון בלונד פלטינה לשמלה השחורה

הלוק החמישי הוא הלוק שקים לבשה בנשף ה"מאט גאלה" בשנת 2017. השמלה עוצבה על ידי המעצבת המוערכת ויויאן ווסטווד. השמלה הזאת שונה לגמרי מהשמלות הנוצצות שקים בדרך כלל לובשת לנשף המט גאלה ועם זאת אנו אוהבים את השמלה הזאת לא פחות מהאחרות. השמלה חושפת כתפיים בצורה אלגנטית והגוון הלבן המלאכי של השמלה מאיר את קים ומחמיא לצבע העור השזוף שלה. בלוק זה קים לא ענדה תכשיטים יקרים ודומיננטיים, בגלל טראומת השוד שחוותה בפריז באותה שנה לפני כן. אנחנו חייבים לציין שהמראה המלאכי ותספורת הקארה הפריזאית הולמים אותה בצורה יוצאת דופן!

© gettyimages.IL/Theo Wargo

והלוק האחרון שבחרנו הוא הלוק הבלתי נשכח שלה  משנת 2016. אנו מודים שלשבריר שנייה תהינו לאן הגבות של קים נעלמו, אך אל דאגה הם בסך הכל חומצנו (מה שהפך לטרנד באיפור באותה השנה). השמלה הכסופה של קים היא בהשראת הנושא טכנולוגיה באופנה עילית והיא ללא ספק גנבה את ההצגה עם הייחודיות שלה. השמלה עוצבה על ידי בלמן הידוע בזיקתו ליהלומים ואבנים נוצצות. אנו מאחלים לקים יום הולדת 40 נוצצת לא פחות מהשמלה שלה, כמו שרק היא יודעת לחגוג.

© gettyimages.IL/Larry Busacca

 

תגובות