הכי בסטייל: תחפושות ההאלווין המושלמות של הסלבס. צילום מאינסטגרם

הכי בסטייל: תחפושות ההאלווין המושלמות של הסלבס

מ"דרקולה" ועד סרט אימה של ממש: אספנו את עשרת התחפושות המצטיינות של הסלבס לכבוד האלווין 2020 • מי במקום הראשון?

מדי שנה, ליל כל הקדושים נחשב לעוד הזדמנות בשביל הכוכבים הגדולים בעולם לראות ולהראות, וכל שנה אנו משתדלים לעקוב אחרי המסיבות הנוצצות והתחפושות המקוריות מעוררות הקנאה. השנה הכוכבים האהובים נאלצו לחגוג מהבית, אך אל תתנו למיקום להטעות, כי אם חשבתם שהם יבלו את החג בטרנינג, אתם לגמרי טועים! קבלו את 10 תחפושות ההאלווין המובילות של 2020!


מקום 10: ג'ימי פאלון

המגיש האמריקאי האהוב התחפש לדרקולה האגדי. מדובר בתחפושת מוקפדת ומושקעת ופאלון מוכיח שהקלאסי תמיד עובד!

מקום 9: ג'ון לג'נד וכריסי טיגן

מהזוגות החמודים ביותר בהוליווד לגמרי המיסו אותנו גם הפעם בתחפושת של ספיידרמן, ובלרינה. 

מקום 8: קים קרדשיאן ווסט

קים, הבסטי ג'ונתן צ'אבן וארבעת הילדים לבית קרדשיאן-ווסט, התחפשו לדמויות בהשראת סדרת הדוקו האמריקאית של נטפליקס "חיות רעות" ולנמרים, בהחלט בחירה מעניינת.

מקום 7: דרו ברימור

השחקנית המוכשרת הפכה את עצמה למכשפה הטובה הקלאסית מאליס בארץ הפלאות, בשמלה עוצרת נשימה שלגמרי הופכת את הלוק לאחת התחפושות האופנתיות של השנה.

מקום 6: סוויטי

גם המוזיקאית האמריקאית, סוויטי, שברה את הרשת כשהתחפשה בעצמה לשלושת (!) חברות הלהקה האגדית "הדסטניז צ'יילד". הכי עושה חשק לאיחוד!

מקום 5: קיילי ג'נר

בין כל התחפושות שהחליפה, קיילי והחברות הטובות התחפשו לדמויות הפאוור ריינג'רס ועל הדרך הפכה לוויראלית במיוחד. לגמרי מתחרות ראויות בקרב תחפושת השנה!

מקום 4: האלסי

הזמרת מפציעה בתחפושת מושקעת ביותר, כדמות הכלה מסרט האנימציה האגדי "חתונת הרפאים".

מקום 3: ליל נאס X

הראפר העולה שאחראי על ה-להיט של השנה שעברה "Old Town Road", כנראה ניצח את ההאלווין עם תחפושת מקורית ואייקונית של חברתו למקצוע, הראפרית ניקי מינאז'.

מקום 2: ונסה הדג'נס

האלווין הוא בהחלט החג האהוב על כוכבת "היי סקול מיוזיקל", שכן בחודש האחרון שיתפה את עשרות מיליוני עוקביה באינסטגרם בעשרות פוסטים ברוח החג, עשרות תחפושות שונות, מימים, סרטונים, קטעים אייקונים אהובים, ולגמרי לא נתנה לוירוס להרוס את רוח החג. התחפושת המובילה מכולם ללא ספק הייתה תחפושת האלמנה השחורה.

מקום 1: היידי קלום

הדוגמנית היידי קלום לגמרי מנצחת את החג הזה בפער, כשהפיקה לא פחות מסרט קצר באורך חמש וחצי דקות בשם "היידי עושה את האלווין" ברוח החג המפחידה. הסרטון הציג את חגיגות ההאלווין בביתה שהופכות למסע אימים של ממש.

תגובות