עינב כהן: "מי שלא מבינה את הפריט, שלא תקנה אותו". צילום מסך מאינסטגרם

עינב כהן: "מי שלא מבינה את הפריט, שלא תקנה אותו"

הבלוגרית עינב כהן היא ללא ספק הדבר החם בתעשיית האופנה הישראלית, הסטייל המרענן שלה סחף אחריה אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. שוחחנו איתה על השאיפות והחלומות שלה, העבודה מהבית בימי הקורונה ועל התגובות הרעות שקיבלה על פרויקט בגדי הוינטאג' שלה

עינב כהן היא הבלוגרית הכי חמה של הרגע. היא רק בת 22 וכבר עם למעלה מ-90 אלף עוקבים, שיתופי פעולה עם חברות האופנה הגדולות בישראל ומותג חדש משלה. כהן היא ללא ספק תוספת מרעננת לבלוגריות בישראל, אין סיכוי שלא שמעתם עלייה כי בחודשים האחרונים היא הדבר הכי חם ברשת. שוחחנו איתה על התשוקה שלה לאופנה, על השאיפות להמשך הדרך ואיך היא מתמודדת עם התגובות הרעות שהיא מקבל?

עוד בערוץ האופנה:

מתי התחלת לאהוב אופנה?

"אני חושבת אין דבר כזה להתחיל לאהוב אופנה, אפשר להתחבר יותר, אפשר להחליט שאתה לוקח את האופנה למקום יותר אמיתי, יותר שלך. אבל לאהוב אופנה זו תשוקה. כמו שתשאלי מוזיקאי איך התחלת לאהוב מוזיקה. כנראה שבפעם הראשונה שהוא שמע מוזיקה הוא הבין שזה חלק ממנו. בעיניי, נולדתי עם תשוקה מטורפת לדבר הזה, אופנה זה מי שאני ומה שאני. נולדתי עם התשוקה הזו".

מתי התחלת להפעיל את האינסטגרם שלך באופן יום יומי?

"האמת שתמיד שיתפתי, וגם כשהיה פייסבוק אז אני הייתי המוכרת בפייסבוק. היו לי 600 לייקים על תמונה וזה היה הרבה לתקופה ההיא. ברגע שהתחיל האינסטגסרם אני ישר עברתי אליו מהפייסבוק. משנת 2017 בערך התחלתי להבין שיש פה איזשהו עניין ושם היה  הקמפיין הראשון שלי אז אפשר להגיד שמ-2017 אני בלוגרית".

איך את מגדירה את הסטייל שלך?

"אני כל הזמן חוקרת. כיום, אין באמת מגדר, כל אחד לוקח את זה למיקום שלו. אני בחרתי לקרוא לסטייל שלי מדויק, חלומי, נעים לעין, טרנדי. בעיקרון אני מביאה את עצמי. אני לא מאמינה בלקחת סגנון אחד ולהיות רק איתו. כל אחד בן אדם שונה וכל אחד אוהב להגדיר את עצמו אז אני לא אוהבת להגדיר סטייל. אני כן יכולה להגיד שאני מאוד אוהבת שהלוקים שלי ישתלבו טוב ויהיו נעימים לעין".

יש לך ביטוי מאוד ייחודי אלייך כאשר את מראה פריטים ואומרת שהם ״מדוייקים״ איך זה הפך להיות סימן ההיכר שלך?

"הייתי בשוק שאנשים משתמשים בזה ככה, היום משתמשים בזה במגזינים, אין בלוגרית שלא תגיד את המילה מדויק. אני פשוט מביאה את המילים שלי ובאמת רציתי כל הזמן לדייק את הסטייל שלי וגם אני בסופו של דבר עדיין נערה וצעירה ואני כל הזמן לומדת את עצמי וגם את הסטייל שלי. זו המילה שהרגישה לי הכי נכונה. המילה הזו יצאה לי דרך הרגש וכשזה יוצא דרך הרגש זה הכי אותנטי ואי אפשר להתחרות בזה".

אם היו נותנים לך לבחור פריט אחד שתוכלי ללבוש כל החיים שלך מה זה יהיה?

"גופיית ריב. גופייה לבנה פשוט מבד ריב. יש לי אובססיה קשה לבד ריב, זה ידוע, ואני גם אוהבת את הגזרה של הגופיה. זה תמיד ניראה לי יפה ומתאים. זה גם תמיד נוח".

מאיפה את שואבת השראה ללוקים שלך?

"אני אוהבת לא לקחת השראה, כשאני לוקחת השראה אני מתחילה להתבלבל. אני לוקחת השראה פחות בדברים של לוקים, אני לוקחת השראה מצבעים ודברים שנראים לי טוב בעין. צבעים שנעימים לי בעין ורכים. לפני שנים ראיתי ילדה נכנסת בלבוש הכי מכוער אבל מה שכן היא לבשה ורוד עם משהו קצת צהבהב וזה היה ניראה לי טוב בעין הצבעים".

ספרי לנו על הרגע בו הבנת שאת באמת משפיעה על אנשים

"זה לקח המון זמן ואני עד היום לא מאמינה שזה קורה. אני לא מתשנה ולא מרגישה שאני מפורסמת. מה שבאמת גרם לי להבין זה הפעמים שהלכתי ברחוב ובנות באו ואמרו לי שלום, שם הבנתי שזה גם מחוץ לאינסטגרם. ואז זה המשיך ועשיתי מכירות יד שנייה בבית ומכירת פורים ובנות היו באות בהמלצות שלי. זה המשיך לשפתון שהמלצתי והשפתון סולד אאוט בכל הארץ. זה תהליך ואני עדיין לא תמיד קולטת את זה".

לפני כחודש השקת את החברה שלך בשם ״Iamreloved” ספרי לנו עלייה, תהליך העבודה ומה זה בעצם?

"מי שעוקבת אחריי יודעת שאני מכורה לווינטג' ושאני גם תמיד ממליצה על דברים. רציתי שמשהו יהיה שלי ולקחתי המון השראה מלוס אנג'לס בטרנד הווינטג'. אני אוהבת את הקטע של החידוש שלוקחים משהו ישן והופכים אותו לחדש. אני גם מאוד מאמינה בפיסים נכונים ובתהליך שעובר פריט. רציתי להביא את זה, רציתי להביא משהו שונה מכל מה שאני עושה. כל האג'נדות שיש מאחורה. ברגע שזה עלה לי זה הרגיש לי הכי שלם בעולם".

כשהשקת את החברה שלך היו הרבה תגובות גם קצת פחות טובות שמדברות על המחיר הגבוה של החליפות, איך התמודדת עם זה?

"התעלמתי, זה לא עניין אותי. חלק מהתגובות מחקתי. מי שלא מבינה מה הפריט הזה עובר ולמה המחיר הזה, אני מעדיפה שהיא לא תקנה את הפריט. כנראה הוא לא צריך להיות אצלה בארון וזה בסדר".

מה השאיפות שלך עם המותג שפתחת?

"ללא ספק זה הולך להתרחב. קודם כל אני עדיין קוראת לזה 'פרויקט', זה עדיין בחיתולים ואני מקווה שזה ייגדל. ברגע שאוכל לטוס ולחקור עוד אני מאמינה שזה ייגדל יותר מהר".

לפני שנה הייתה לך פציעה קשה במרפק ושיתפת את כל העוקבים שלך בתהליך החלמה, את מרגישה שהשיתוף שלך בנושא הזה עשה שינוי בפרופיל באינסטגרם שלך?

"אני יכולה להגיד לך שהרבה עוקבות לא ממש מודעות למקרה כי הן חדשות אבל מי שהייתה איתי בתקופה של המקרה אני יכולה להגיד שהיא עד היום מחוברת אליי וגם אני מחוברת אלייה. זה באמת מקרה שפגע בי נפשית וגרם לי לאבד פרופורציות. ברגע שהחלטתי שאני משתפת וכן לוקחת את זה כשיעור לעצמי ולחיים התחלתי לראות את התגובות ולהבין כמה שזה נותן להן כוח".

הקורונה הגיע בהפתעה במרץ, איך זה להיות בלוגרית אופנה מהבית?

"אני מאוד בן אדם של בית ותמיד צילמתי את התכנים בבית. אין ספק שבימים רגילים אני יוצאת להשקות ודברים על הדרך ומטיילת וכן התוכן הוא שונה. אני מאוד אוהבת את התוכן של היום וזה שאני מעלה את התכנים מהבית. אני מרגישה שזה נותן לי פיקוס היום בקהל ואני גם חושבת שאני אנצל את זה לאחרי הקורונה, מאוד התחברתי לקונספט הזה. פיתחתי את שגרת הבוקר שלי וזה איזשהו מקום לחדש דברים שלא מובנים מאליו".

מה השאיפות שלך בקריירה?

"קודם כל, לנצל הזדמנויות. זה מאוד חשוב בתחום שלי. שגם הצד השני יגיע וירצה שיתוף פעולה. הקריירה שלי מתבססת על הזדמנויות שבחרתי לקחת ושלא בחרתי לקחת. ובעיקר להמשיך ללכת עם הלב שלי. כל מה שאני רוצה זה ללכת עם הלב שלי ולעשות דברים שאני מאמינה בהם. והדבר השני הוא להגיע לחו"ל ולדברים בעולם. אחת השאיפות הכי גדולות שלי בארץ זה להיות מנחה ואני מאוד מקווה שזה יגיע".

יש לך טיפים לגולשי פרוגי איך להיות אופנתיים בסתיו ובחורף הקרוב?

"קודם כל טרנד שנות ה-2000 נכנסו חזק, אם זה בהדפסים או עם הכיתוב הזוהר. אם זה הצבעים והמכנסיים הנמוכים. אין ספק שהטרנדים החזקים ביותר כרגע זה ווסטים וסווצ'רים צ'אנקים".

תגיות
תגובות