טרנד האהבה החדש שכובש את עולם האופנה. adobestock

טרנד האהבה החדש שכובש את עולם האופנה

בזמן שכל העולם מופשע מוירוס הקורונה, יש טרנד אחד בעולם האופנה שהולך ומתחזק ומבקש להפיץ אהבה. לא משנה אם אתם רווקים או נמצאים בזוגיות, הטרנד הזה מתאים לכולם ובמיוחד למי שאוהב לאהוב. תחרה, צבעים רומנטים ולבבות הם הבסיס של המלתחה המבוססת על טרנד ה-"Lovecore"

אין ספק ששנת 2020 הייתה אחת השנים הקשות שידעה האנושות. אין אחד שווירוס הקורונה לא השפיע עליו, בצורה כזאת או אחרת, אז מה הפלא שכולם מייחלים לקצת אופטימיות, תקווהף אהבה וחגיגיות. לכן, אנחנו לא מופתעים מהטרנד החדש שצץ לו בעולם האופנה.
עוד בערוץ האופנה של פרוגי:
בזמן שאנחנו חוגגים את חנוכה, מעבר לים מתכוננים לחג המולד, נובי גוד ולסילבסטר. תקופת החגים מוציאה מכולנו רגעי שמחה ואושר וזה בא לידי ביטוי גם בצבעי המלתחה שלנו. תקופות חגים הופכות אונו ליותר נועזים וצבעוניים. לכן אין פלא שהטרנד המתוק הזה צמח דווקא עכשיו, כי אין משהו יותר חגיגי ואופטימי ממנו.
תכירו את טרנד ה-"Lovecore" ("ליבת האהבה" בתרגום חופשי). כשמו כן הוא, הטרנד החדש הזה מתעסק באהבה, ברומנטיקה. הטרנד המתוק הזה חוגג את האהבה דרך הבגדים - צבעים של אדום וורוד, פרינטים ודוגמאות של לבבות וקישוטי תחרה - הכל הולך כדי להכניס קצת אהבה לארון שלנו.  לא משנה אם אתם רווקים או בזוגיות, הטרנד הזה פשוט מבקש לחגוג את האהבה ואת היופי שבה ויכול להאים לכל מי שאוהב לאהוב. כמובן, שכמו בכל דבר גם הטרנד הזה יכול להגיע בעוצמות שונות ובדרכי ביטוי שונות באאוטפיטים שונים של כל אחד ואחת מאיתנו. 

טרנד ה-"Lovecore", מאופיין בשימוש כבד בצבעי פוקסיה, ורוד פסטל ואדום דובדבן; ובעוד שהטרנד הזה נשען על מוטיבים של לבבות ושימוש מוגזם בתחרה, יש פאשניסטיות ואנשי אופנה שמעדיפים לוותר על הסמלים ובוחרים להיצמד לאדום והוורוד הפשוטים. 
 
 
תגובות