טיקטוק סטייל: חמש פאשניסטות שאתם חייבים להכיר. צילום מאינסטגרם

טיקטוק סטייל: חמש פאשניסטות שאתם חייבים להכיר

השנה טיקטוק התפתחה עוד יותר, ואיתה גם כמות יוצרי התוכן שנכנסו לאפליקציה. רשת חברתית זו משלבת מגוון תחומי עניין וביניהם גם אופנה. לכן מצאנו בשבילכם את הטיקטוקריות הפאשניסטות ששוות עוקב...

גם ברשת החברתית המצליחה בעולם קיימות הטיקטוקריות הפאשניסטות שדואגות להכניס לנו קצת סטייל ל"פור יו". רוב התוכן שלהם משלב סטיילינג, רעיונות לאאוטפיטים, טיפים, שופינג ואפילו לייף סטייל. 

Style By Scarls

סקרלט וונסטון היא פאשניסטת טיקטוק עם כמעט 15 אלף עוקבים. מעלה סרטונים בתדירות גבוהה על איפה הכי כדאי לרכוש בגדים, עם מה לשלב אותם, הפוזות שהכי יחמיאו לכם ואפילו טיפים לאיך לקדם את האינסטגרם שלכם. בנוסף בחשבון האינסטגרם שלה תוכלו לספוג השראה לאאוטפיטים לא פחות מבטיקטוק שלה.

 

טיילור הייג'

כוכבת האינסטגרם, יוטיוברית ולאחרונה גם טיקטוקרית. הייג' מעלה תוכן על בסיס יומיומי וניתן למצוא בטיקטוק שלה סרטונים כמו אילו בגדים אתם חייבים בארון, איך היא משלבת טרנדים באאוטפיטים שלה ואפילו מה ללבוש כשאין לנו שום רעיון. לסיכום התוכן שלה לגמרי יעזור לכם.

 

לולה קלינטון הרווארד

בזכות הפאשניסטה לולה קלינטון הרווארד אתם תדעו בדיוק איפה לרכוש את הטרנדים הכי חמים, הבגדים הכי שיקים ואפילו אילו בגדים יחמיאו לצבע השיער שלכם. בקיצור, היא לגמרי שווה עוקב.

 

ארין 

ארין המכונה גם ברשתות החברתיות In these jeans, מתחזקת חשבון טיקטוק מוצלח במיוחד. מעבר לכך שיש לה סטייל מהמם, בחשבון שלה תוכלו למצוא רעיונות מדהימים לאאוטפיטים, הרכישות החדשות שלה ובנוסף סרטון DIY על איך להכין את הטרנד החדש טבעות מחימר.

 

ליאל סולימן

אחרונה חביבה היא הטיקטוקרית הישראלית ליאל סולימן. היא רק בת 19 וכבר מתחזקת עמוד טיקטוק פופולרי, בו היא מעלה תוכן מושקע על סטיילינג, אאוטפיטים בהשראת סדרות וסרטים ועוד... בנוסף היא גם תדאג לעזור לכם עם סרטונים על איך לפתח ביטחון עצמי.

 

 

תגובות