המודלים האמיתיים: הכוכבים שעוזרים לשנות את מודל היופי. צילום מאינסטגרם @patrickstarrr @naamaagayshay

המודלים האמיתיים: הכוכבים שעוזרים לשנות את מודל היופי

אתם עוקבים אחריהם, אוהבים אותם ומחכים לכל תיעוד שלהם, אך מעבר לכישרון הטמון בהם, או לסרטונים המצחיקים, הם מובילים בכוחות עצמם שינוי חיובי לאהבה עצמית. אספנו לכם חמש אושיות רשת שעוזרות לנו מידי יום להבין שמודל היופי האידיאלי נמצא בכל אחד מאיתנו

אתם עוקבים אחריהם, אתם אוהבים אותם ומחכים לכל תיעוד שלהם, אך מעבר לכישרון הטמון בהם, או לסרטונים המצחיקים, הם מובילים בכוחות עצמם שינוי חיובי לאהבה עצמית, גדול יותר ממה שאנו מסוגלים לחשוב. הנה חמשת אושיות הרשת שעוזרים לנו מידי יום להבין שמודל היופי האידיאלי, הוא אותו אחד שאנו מסתכלים עליו כל בוקר במראה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כוכבת הטיקטוק נעמה אגאי שי, נעמה "בולשיט":

את נעמה אגאי שי, רובנו מכירים בתוך כוכבת הטיקטוק נעמה "בולשיט", נערה בת 19 שמשתפת באופן יומיומי את חייה הפרטיים, משפחתה ושירותה בצבא בדרך כנה, הומוריסטית, שובת לב ובלי להסתיר גם את הרגעים הפחות יפים, לצד ההתמודדות האישית שלה בנושא דימוי גוף תוך דיבור כנה, אמיתי וללא פילטרים על חוויותיה וחייה הפרטיים. נעמה מתחזקת עמוד טיקטוק של רבע מיליון עוקבים אדוקים ונחשבת לשם ותיק ומוכר באפליקציה, עם ביקורים תכופים ב"פור יו" של כולנו, מיליוני צפיות, שיתופים, ותגובות מרגשות של נערות וילדות צעירות שמעודדות אותה, מחמיאות לה ומשתפות שעזרה גם להן לאהוב את עצמן קצת יותר. נעמה מוכיחה שעל מנת להגיע לליבם של הצופים, אין צורך לשאוף למודל גוף בלתי אפשרי, פשוט להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך, ואם לה זה עובד, שווה לנסות גם בעצמנו. 

הדוגמנית וויני הארלו

דוגמנית העל וויני הארלו מעולם לא חשבה שתצעד על מסלול הדוגמנות המפורסם ביותר בעולם, כמלאכית של ויקטוריה סיקרט. התצוגה המסוקרת ביותר בעולם הדוגמנות שכוללת את כל השמות הכי גדולים, לא פעם ידועה בבחירת דוגמניות המציגות מבנה גוף המוגדר כמעט כבלתי אפשרי, לצד טשטוש כל פגם שאולי נראה לעין, בחרו בחירה פורצת דרך בהארלו, הסובלת מויטליגו, מחלת עור הגורמת להופעת כתמים לבנים על עורה, ולא פעם במהלך ילדותה חוותה בריונות, דיחוי וחוסר אהבה עצמית, עד שהעולם הגדול גילה אותה כנערה בת 17 בתכנית "הטופ מודל הבאה", מאז כבר הספיקה להופיע בקמפיינים של החברות ובתי האופנה הגדולים ביותר, ובמקום להסתיר את הכתמים כפי שהייתה עושה בילדותה, היא בחרה להציג אותם בראווה, כבשה את העולם והובילה ליצירת אידיאל יופי רחב יותר.  

פטריק סטאר

המאפר והיוטיובר הביוטי הפיליפיני אמריקאי פטריק הידוע בשם הבמה המוכר "פטריק סטאר" (לא ההוא מבובספוג...), סלל רבות בזכות עצמו את הדרך למושג בעולם הביוטי שהולך ותופס תאוצה במהלך השנים - ה"ביוטי בוי", ואחראי במידה רבה על מהפכה. הצופים האדוקים שלו בערוץ היוטיוב והרשתות החברתיות לא פעם משבחים אותו ואת עבודתו במטרה להרחיב את מודל היופי, כינו את עבודות האיפור שלו כמהפכנית וכן טענו כי לקח חלק בהובלת מהפכת האיפור בקרב גברים, שלעולם לא חשבו שיוכלו להתאפר. ארבעה וחצי מיליון העוקבים של סטאר נחשפים מיי יום לתוכן של איפור איכותי, אהבה עצמית, ושינוי חיובי של מודל היופי האידיאלי, בדרך ממנה כולנו יכולים ללמוד מעט.  

הדוגמנית והבלוגרית אשלי גרהאם

ללא ספק, אשלי גרהאם היא דוגמנית הפלאס סייז המצליחה ביותר בעולם, אך האם בשנת 2021, פלאס סייז היא ההגדרה הנכונה? מאז שנכנסה לעולם הדוגמנות ב-2001, גרהאם הופיעה על השערים הגדולים ביותר ודגמנה לחברות המובילות ביותר, אך בעיקר דגמנה אהבה עצמית ושאיפה לדימוי גוף, והמשיכה לעשות את מה שגורם לה להרגיש הכי טוב עם עצמה, למרות התגובות הרעות בדרך, ואחרי ביקור בחשבון האינסטגרם שלה, כולנו נלמד לאהוב את עצמנו קצת יותר. 

אפיק גלברג

כוכב הטיקטוק העולה ובקרוב גם השחקן, אפיק גלברג עבר בריונות וחרמות במשך שנים בשל עודף המשקל שלו, אך כיום מתחזק עמוד טיקטוק מצליח עם כמעט 200 אלף עוקבים, מאות אלף צפיות ומיליוני לייקים כך שהסרטון הויראלי ביותר שלו זכה לכ23 מיליון צפיות והפך לויראלי בכל העולם. מלבד הסרטונים והתכנים ההומוריסטיים שמעלה, מבלי להסתיר או להתבייש בעצמו, אפיק מעביר את המסר להילחם בכל סוג של בריונות, לאהוב את עצמך, למרות השיימינג והתגובות הרעות שמקבל ברשת, ואנחנו לגמרי מעריצים אותו, וחייבים לו המון בלקיחת החלק בשינוי מודל היופי המוכר והידוע, אך הכלל לא אידיאלי. 

 

 

תגובות