כוכבות לערב אחד: המדריך המלא לאיפור נשף מרשים. איפור: ירין שחף, צילום: מריה סלוביוב

כוכבות לערב אחד: המדריך המלא לאיפור נשף מרשים

עונת נשפי הסיום כבר החלה, כולם רוצות להיראות יפות וזוהרות ובעזרת איפור כולנו יכולות להיראות כמו כוכבות הוליוודיות (לא שיש לנו בעיה עם מראה טבעי נטול איפור, כן? שכל אחת תבחר בגישה שמתאימה לה!). המאפר ירין שחף מביא לנו מדריך שלם לשלושה לוקים אופנתיים במיוחד ומסביר איך ניתן ליישם ולהתאפר לבד בבית לכבוד אירוע סיום הלימודים, הלוא הוא - הנשף הגדול!

עונת נשפי סיום התיכון כבר החלה ובמיוחד לשם כך ריכזנו עבורכן שלוש הצעות  לאיפור שוות במיוחד. היתרון הגדול בהם, הוא שתוכלו לעשות זאת בעצמכן  ובלי הוצאות מיותרות על מאפרת מקצועית. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר: "הבשורה לאיפור -קיץ 2021  נעה בין גוונים של ניוד לורוד אפרסק, האליינר משתדרג ומטפס מעלה לכיוון העפעפיים והשפתיים מהודרות בשפתון במראה סאטן (מירקם משי)". בעזרת המדריך הזה תוכלו להתאפר לבד בבית לפי הטרנדים החמים!

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הקו החדש: טרנד האייליינר הכי רותח 

אין מי שלא ניסתה את פס האליינר על קו הריסים. הנוזל השחור מטיב עם העיניים, מבליט כל צללית שמתמקמת מעליו ומשדרג כל הופעה. בין אם הוא עבה או דק הוא "נותן עבודה".  עכשיו, הוא משתדרג ומקבל מקום של כבוד. מקומו החדש של האייליינר על קו הקפל של גלגל העין. תוך שהוא יוצר קו הפרדה אלגנטי ונוכח. הטרנד החדש חצוף, בועט ובכלל לא מנסה להתיפייף. יש שיגידו "אפילו לא קל לעיקול", אבל מי שמבקשת להפוך לכוכבת הדומיננטית של הערב - יש תמורה להשקעה.

© איפור: ירין שחף, צילום: בן ליאון, דוגמנית: מישל איידן

איך יוצרים את המראה?

1. לפני שניגשים למלאכת האיפור, מומלץ להשתמש במייק-אפ גם על העפעפיים כדי שייצור מראה עור חלק ואחיד. 

2. בעזרת פלטת קונטור מדגישים את עצמות הלחיים ומבליטים אותן. את הגוון הכהה מניחים מתחת לעצמות הלחיים, ממרכז האוזן לכיוון זווית הפה ומטשטשים היטב כלפי מטה.

3. את האזורים הבולטים בפנים - עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז'ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

4. על קו הקפל של העפעפיים מותחים פס אליינר (משאירים את העין סגורה לכמה שניות כדי שהנוזל יתייבש ולא ימרח). על הריסים מניחים מסקרה, שתיצור מראה רענן של מניפה שחורה ומרשימה. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד היא טרנד לוהט.

5. על השפתיים מרחו ליפסטיק ורוד במרקם משי 

6. ורק אל תשכחו שמדובר בטרנד בלבד: הקפידו שפס האיילנר האופנתי לא יהיה עבה מידי  כדי שלא ישתלט על כל המראה!

מראה השטיח האדום

כשהשמלה והסטיילינג דומיננטיים, האיפור חייב להיות עדין יותר ולשמש כתפאורה משלימה. במקרה הזה יתאים איפור בגווני "קורל", גוונים  רכים של ורוד - כתמתם המשתלבים זה בזה. 

© איפור: ירין שחף, צילום: מריה סלוביוב

איך יוצרים את המראה?

1. לפני שניגשים למלאכת האיפור, מומלץ להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק - כדי שלא ינזול וימרח תוך כדי ריקודים. 

2. את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז'ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

3. על העפעפיים מניחים צללית קרם בצבע לבן פנינה, אותה מורחים על כל שטח העפעף. מוסיפים נגיעות בזווית העין הפנימית, או משיכה של גליטר מתחת לגבה לכל אורכה.

4. על הריסים מניחים מסקרה, שתיצור מראה רענן של מניפה שחורה ומרשימה. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד היא טרנד לוהט שממשיך אל תוך הקיץ.

5. על קו הריסים  מותחים קו אליינר קלאסי. אבל לא לבעלות עיניים קטנות, מכיוון שהשחור מקטין את העין. ובכלל, בעלות עיניים קרובות יעדיפו לתפוס מהאיילינר מרחק  מאחר והוא יוצר אשליה של עיניים קרובות עוד יותר. 

6. להשלמת הלוק, שפתיים בגוון טבעי - ניוד. השפתיים הלוהטות של הקיץ יתקבלו באמצעות נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון יעלם כמעט לחלוטין בשולי השפתיים. 

ערב כתום עמוק

הבשורה לאיפור קיץ 2021 נעה בין כתום מישמש לכתום ברונזה, בין כתום אפרסק לכתום חלודה. הצבע נחשב לאהוב ופופולארי, כיוון שהוא מאפשר להבליט את נתוני הטבע מבלי לנסות להשתלט. הריסים מקבלים חיזוק משמעותי בשתי שכבות עבות וגבשושיות, שמעניקות מראה עיניים פתוח ומואר. הסומק המבצבץ על עצמות הלחיים ומשתלב במנעד הכתום.

© איפור: ירין שחף, צילום: בן ליאון,

כך יוצרים את המראה

1. לפני שניגשים למלאכת האיפור, מומלץ להניח פריימר על עור הפנים ורק לאחריו להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק. הפריימר יסייע ליצור מראה חלק ואחיד שייצור בסיס אידאלי לאיפור.

2. את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז’ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

3. כסו את העפעפיים בצלליות כתום תפוז, או כתום "חלודה" ובעזרת צלליות בגוןן פנינה  מוסיפים נגיעה נוצצת בזווית העין הפנימית.

4. את הריסים מושחים במסקרה, שתיצור מסגרת של מניפה שחורה ומרשימה סביב העין. בלוק הזה רוצוי ומומלץ לשים שתי שכבות למראה מלא דרמה.

5. להשלמת המראה מרחו את השפתיים בגוון כתום אפרסק.

תגובות