בוחרים מיטת נוער מנצחת. adobestock (אילוסטרציה)

בוחרים מיטת נוער מנצחת

זה לא סוד שבני נוער אוהבים לבלות את זמנם החופשי בחדרם. מבחינתם החדר הוא השטח הפרטי שלהם, וככזה, הם אפילו לוקחים חלק ניכר בעיצוב שלו מבחינת ריהוט ובחירת צבעים. המיטה היא אחד הרהיטים החשובים ביותר שיש בחדר, ולא פעם היא מרכז עולמו של המתבגר. על המיטה אפשר לנוח, לשמוע מוזיקה, לקרוא ספר, לצפות בטלוויזה ואפילו להכין שיעורי בית או להתכונן למבחן. המיטה היא מרכז עולמו של המתבגר או המתבגרת, ולכן כדאי לרכוש מיטת נוער טובה ואיכותית שתלווה אותם לאורך שנות ההתבגרות היפות

בשיתוף עם עצמל'ה

תוכן שיווקי

מיטת הנוער שעושה פלאים

אולי זה נשמע קצת מובן מאליו, אבל מיטת נוער טובה יכולה לעשות פלאים מבחינת האווירה וההרגשה בחדר. כשיש בחדר מיטת נוער טובה, איכותית, עמידה ומעוצבת בטוב טעם, נוצרת אווירה נעימה, חמימה, מזמינה ובעיקר מלאת סטייל בחדר.

איך בוחרים מיטת נוער?

מכיוון שמדובר ברהיט כה חשוב, צריך להשקיע יותר זמן ומחשבה בבחירת מיטת נוער. אלה כמה נקודות שכדאי להביא בחשבון:

  1. מאיזה חומר עשויה המיטה?

אחד הדברים הראשונים שצריך לבדוק הוא מאיזה חומר עשויה המיטה שאתם מזמינים. מיטות מגיעות מחומרים שונים, כאשר המועדף יותר הוא העץ. מדובר בחומר חזק  שיכול להישמר למשך שנים וללוות את הנער או הנערה בכל גיל ההתבגרות. 

  1. אילו מידות אתם צריכים?

מיטות נוער מגיעות בגדלים שונים, ואתם צריכים למדוד את השטח לפני שמכניסים מיטה חדשה לחדר הילדים או הנוער. קיימת אפשרות לרכוש מיטה ברוחב 120 ס"מ  כדי להעניק יותר מרחב לצעירים, ואם החדר גדול יותר ניתן אף להזמין מיטה זוגית. הכול תלוי בממדים של החדר שאליו אתם מכניסים את המיטה. 

© adobestock (אילוסטרציה)
  1. פתרונות אחסון.

החדר מבולגן מדיי? ניתן להזמין מיטת נוער עם מגירות נפתחות ולאחסן בהן כלי מיטה, בגדים או כל דבר שרק תרצו. המגירות נגישות תמיד, כך שבני הנוער יכולים להוציא את המצעים או הבגדים בכל רגע.

  1. מתאימים את המזרן למיטה.

לצד מיטת העץ האיכותית, חשוב לבחור את המזרן הנכון עבור בני הנוער. קיימים מזרנים מסוגים שונים דוגמת מזרן לטקס או מזרן ויסקו. הכול תלוי בסוג המזרן האהוב על בני הנוער, ומידת הקשיחות או הרכות המועדפת עליהם. אחרי הכול, בגיל ההתבגרות שנת לילה טובה חשובה יותר מתמיד. 

  1. אירוח חברים

בני הנוער מאוד אוהבים לארח אצלם חברים וחברות. כיום ניתן למצוא מגוון מיטות נוער רחבות שכוללות גם מיטת חבר נפתחת. מיטת החבר הינה פתרון קל ומהיר לאירוח שלא תופס מקום נוסף בחדר.

  1. עיצוב ייחודי.

מיטות הנוער קיימות במגוון רחב של דגמים ועיצובים- מיטות מעץ, מיטות מרופדות, מיטות מתכת ועוד. לכל מיטת נוער עיצוב משלה, והבחירה צריכה להיות תואמת לטעמם וסגנונם של הנער או הנערה.  מומלץ לערב את בני הנוער כמה שיותר בבחירת המיטה המתאימה להם ביותר, ובנוסף למיטה לשלב בעיצוב החדר מאפיינים נוספים שמשקפים את התחביבים שלהם והצבעים האהובים עליהם. 

איך לבחור חברה לרכישת מיטת נוער?

לאחר שראינו את היתרונות של מיטת נוער והבנו איך למצוא את מיטת הנוער שתעשה לצעירים את החיים מהנים יותר, נותר רק למצוא את המקום המומלץ לרכוש ממנו. מומלץ לרכוש את מיטת הנוער המועדפת מחברה מוכרת ואמינה שיש לה ניסיון רב בתחום. אפשר לבחון את קטלוג החברה כדי לראות איזו מיטה היא המתאימה ביותר עבורכם. כמו כן, ניתן לאסוף המלצות מגולשים באינטרנט וברשתות החברתיות או מחברים טובים שכבר רכשו מיטת נוער בעבר.