איך לבחור שולחנות לחדר לתחילת השנה החדשה?.  האוס אין

איך לבחור שולחנות לחדר לתחילת השנה החדשה?

שנת הלימודים החדשה כמעט כאן, בין אם אנחנו שמחים ונרגשים מכך ובין אם לא. בכל מקרה, עלינו להתכונן לקראתה ולהצטייד בכל מה שאנחנו צריכים, לא רק מבחינת ציוד לבית הספר עצמו, אלא גם מבחינת ריהוט לחדר שלנו וכל מה שנצטרך על מנת ללמוד כמו שצריך, או לפחות על מנת שההורים שלנו יהיו מרוצים ויניחו לנו בשקט... אחד הפריטים החשובים ביותר לשנת לימודים מוצלחת ופורה הוא שולחן כתיבה נוח לחדר שלנו בבית. איך נבחר את השולחן המתאים ביותר עבורנו? הנה כמה נקודות ועצות בנושא

פרסומת

בתור התחלה – למה בכלל צריך שולחן כתיבה בחדר?

נקודה ראשונה היא בכלל להבין מדוע חשוב כל כך שיהיה לנו שולחן כתיבה טוב ומתאים בחדר לקראת שנת הלימודים – שולחנות כתיבה הם חשובים כל כך עבור כל ילד בגיל בית הספר מכיוון שכשיש לנו בחדר שולחן נוח ומתאים למידה שלנו, יהיה לנו הרבה יותר קל ונעים לשבת להכין שיעורי בית, א אפילו לשבת לשחק במחשב. אם השולחן או השידה עליהם יהיה מונח המחשב לא יתאימו לנו בגודל, בצורה או בכל מדד אחר, התוצאה תהיה כאבי צוואר וגב בעקבות ישיבה במשך שעות בתנוחה לא נכונה ולא טובה. במיוחד אם אנחנו אוהבים משחקי מחשב, למשל, או כל דבר אחר שאנחנו עושים במחשב במשך שעות מדי יום – חשוב שיהיה לנו שולחן כתיבה מתאים בגודל ובגובה, למען בריאות הגוף שלנו.

בחירת שולחן כתיבה מתאים ואיכותי

אז איך בוחרים שולחנות כתיבה טובים ומתאימים לצרכים שלנו לקראת שנת הלימודים החדשה? חשוב לדאוג שההורים ייקחו אתכם לבחור שולחן במקום שמתמחה ברהיטים ובשולחנות כתיבה בפרט, מקום שיהיה בו הרבה מבחר וסוגים שונים של שולחנות, כך תוכלו לבחור את השולחן הכי מתאים ואטרקטיבי מבחינתכם. מומלץ גם להתייעץ עם אנשי המקצוע בחנות על מנת להבין מהו בדיוק הגובה והגודל הרצויים עבורכם, לפי הגיל והגובה שלכם.

© האוס אין

מומלץ במיוחד לבדוק שולחנות כתיבה לילדים מעץ מלא, אשר יהיו חזקים ועמידים יותר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר. ככה, גם אם תשתוללו ואפילו תפילו דברים כבדים על השולחן או שהוא יקבל מכות כתוצאה מהמשחקים בחדר, הוא לא יינזק ולא יישבר. 

חשוב לדאוג שהשולחן מספיק גדול על מנת שתוכלו לשים עליו את מסך המחשב והמקלדת, ושעדיין יישאר מקום לספר או מחברת.

שולחן כתיבה משולב עם פריטים אחרים

כדאי גם לבחון את האפשרויות בכל הנוגע לשולחן כתיבה משולב יחד עם עוד פריט. למשל – שידת איפור, כוורת לאחסון דברים, מגירות וכד'. שולחן כתיבה המשולב עם שידת איפור, למשל, יחסוך לנו הרבה מקום בחדר, כך שנוכל להשאיר מקום פני למשחקים ודברים אחרים. שולחן כתיבה המשולב עם מיטה מוגבהת הוא אופציה מעניינת נוספת, שמאפשרת ניצל יעיל במיוחד של השטח המוגבל של החדר העומד לרשותנו.