New Year-New Style: איך להתכונן לערב האחרון של השנה?. גדי סער

New Year-New Style: איך להתכונן לערב האחרון של השנה?

להתראות 2021: מתכוננים לשנה החדשה עם איפור היסטרי • ירין שחף , מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות, מצייד אותך טיפים ועצות למראה מנצח של פעם בשנה

 

"על מנת לזכות במראה זוהר ומרשים לערב הסילבסטר ניתן לבחור בכמה סגנונות איפור שונים, כך שניתן לבחור את האיפור על פי טעם אישי. אחד היתרונות המאפיינים של ערב זה על פני כל ערב אחר בשנה, הוא הלגיטמציה להתאפר נוצץ נועז ומבלי להיחשד בחוסר טעם" משתף ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות.

הפי ניו ייר: איפור ירין שחף
הפי ניו ייר: איפור ירין שחף © בן ליאון

איפור מעושן

מראה מעושן הוא אחד מסגנונות האיפור הפופולאריים וכזה הוא מתאים כמובן  למסיבה פרועה או ארוחת ערב חגיגית. שניהם ישתלבו היטב עם המראה.  איפור מעושן מתמקד באזור העיניים וישנם סוגי ודרגות שונות של “עישון”, אך העיקרון בכולם זהה – שימוש בצבעים כהים,  באזור הקרוב ביותר לעין, וטשטוש, או “Fade ” ככל שמתרחקים מהעין.

נשיקת חצות בצבע תות
נשיקת חצות בצבע תות, איפור: ירין שחף © בן ליאון

סטייל שטיח אדום

ערב הסילבסטר הוא הזדמנות נפלאה להפוך ל'כוכבת סטייל השטיח אדום'. מריחת ליפסטיק אדום בוהק, קווים שחורים ברורים ומוגדרים סביב העין  וברונזר נוצץ עלולים לשייך אותך בקלות למגדר ההוליוודי. 'התוספת שתופסת' היא: העיפרון לבן על קן הריסים התחתון. העיפרון מגדיל את הלבן  שבעין ויוצר אשליה של  עין לגדולה ומוארת. מסקרה בשתי שכבות תעניק נפח גבשושי  וסקסי לריסים.

המראה המעושן
המראה המעושן, איפור: ירין שחף © מריה סולוביוב

מראה של פעם בשנה

בערב שכזה שום 'לוק' לא ייראה מוחצן או מוגזם.  אפשר להתפרע עם פנטזיות ולעלות על אאוט פיט של שמלת פאייטים נוצצת.טרנד הפאייטים מככב כאן כבר מעל לחמש שנים ומוכיח שלא מדובר במגמה חולפת, אלא בסגנון שכבר הפך מזמן לנחלת הכלל. למרות אלה. כשהשיח האופנתי הופך להיות נוצץ- לא חייבים לבחור בשמלה. ז'קט, טופ או חצאית פאייטים. אלה ישתלבו מצויין עם בדים יומיימים בצבע שחור או ג'ינס. מילת המפתח היא : "איזון" בחרת בפריט לבוש נועז ומנצנץ במיוחד? מתני את כל השאר.  זהירות: שמלת פאייטים צמודה והדוקה מידי יכולה בקלות להפוך אותך לבת הים הקטנה במקרה הטוב.

© ערן אבן

שחף: "מילת המפתח היא –'איזון' בחרת בפריט לבוש נועז ומנצנץ במיוחד? מתני את כל השאר"  בתצלום: ירין שחף, צילום ערן אבן

איך לגרום לליפסטיק לשרוד את נשיקת חצות?

 ערב הסילבסטר הוא בהחלט סיבה לשלוף את השפתון הנחשק. הרומנטיקניות יעדיפו ורוד בייבי , הנועזות   מוזמנות לדגמן אדום- תות או דובדבן ו…אם את מתכננת נשיקת חצות עסיסית מבלי להיפרד מהשפתון ולהעביר אותו לבן הזוג – מומלץ לקבע את השפתון בדרך המסורתית של הספגת השפתון בשכבת פודרה ולאחריה למרוח שכבה נוספת . Happy New Year לכולם!

לאתר:  https://www.yarin-shahaf.co.il/

 

 

תגובות