האתרים המומלצים ביותר לרכישת תחפושות קוספליי. adobestock אילוסטרציה

האתרים המומלצים ביותר לרכישת תחפושות קוספליי

חג פורים מתקרב אלינו בצעדים גדולים וזה בדיוק הזמן מתאים להתחיל בחיפושים אחר התחפושת הנבחרת. בין מגוון הרחב של התחפושות קיימות תחפושות הקוספליי שנחשבות למושקעות והמיוחדות ביותר, וכדי שאתם תוכלו למצוא בקלות את התחפושת המיועדת ריכזנו עבורכם את האתרים הטובים ביותר לרכישת תחפושת קוספליי

פרסומת

 

לבחור תחפושת לחג פורים מבין כל ההיצע הגדול שיש זו משימה לא כל כך קלה, צריך לחשוב היטב על התחפושת אם היא טרנדית, עדכנית ומרשימה. אך אם אתם חובבי אנימה ובוחרים בתחפושת קוספליי, ישנם מספר אתרים בחו"ל שמתמחים בסוג זה של תחפושות, וחלקם אף תופרים עבור הלקוח את התחפושת הרצויה בהתאמה אישית למידותיו. בימינו, להזמין בגדים, ובמקרה שלנו הזמנת תחפושות מהאינטרנט הפך לגמרי לדבר נפוץ ולעיתים אף משתלם יותר מקניה בחנות או בארץ. בגלל הנגישות והקלות של האתרים, מציאת תחפושות 2022 מעולם לא הייתה קלה ופשוטה יותר. על מנת להקל עליכם את החיפוש אחר האתרים המתאימים, סקרנו את האתרים המובילים וחזרנו אליכם עם המסקנות. 

Cosplaymade

האתר מציע כ-30,000 מוצרים לתחפושות, החל מאביזרים, פאות ועד לתחפושות קומפלט. האתר כתוב בעברית, אך הוא אינו הכי נגיש שיש, הוא מחולק לרובריקות של תחפושות אנימה, אביזרים, פאות, משחק קוספליי וסרט קוספליי. כאשר אתם בוחרים בתחפושת כלשהי, יש לכם אפשרות להתאים אותה אישית למידותיכם, אך יש לקחת בחשבון שזה יאריך את זמן הגעת התחפושת לארץ ב-3 עד 5 ימים. בנוסף, ישנה אפשרות למשלוח רגיל (22-28 ימי עסקים) או מזורז (10-15 ימי עסקיים) להזמנתכם. מחיר התחפושת הנמוכה ביותר הוא 85 ₪ והיקרה ביותר תעלה לכם 470 ₪, אך לא בטוח שהזולות מביניהן יספקו אתכם, לדוג' התחפושת הזולה ביותר היא בגד גוף כחול ותו לא, ללא אביזרים נלווים שמגיעים איתה.

© adobestock אילוסטרציה

Procosplay

באתר יש מבחר עצום של תחפושות, הוא יותר נגיש מ"אנימה קוספליי" ויותר אסתטי. לחיפוש מהיר יותר ניתן למצוא תחפושות לפי הסדר הא' ב', בנוסף בין הרובריקות שלו ניתן להשיג תחפושות בהנחה של 50%, או תחפושות שהן מוכנות למשלוח. וכאן כדאי להתעכב על המושג הזה, במידה ובחרתם תחפושת שאיננה נמצאת בקטגוריה הזו, יש לקחת בחשבון שיעברו בין 15 ל-25 ימי עסקים עד שיסיימו לעבוד על התחפושת שלכם, ומאותו רגע יכולים לחלוף עוד 3 עד 20 ימי עסקים עד שהתחפושת תגיע אליכם. לכן, מומלץ לחפש את התחפושת שאתם רוצים ברובריקת "מוכן למשלוח", מחירי התחפושות והאביזרים ברובריקה זו נעים בין 24 ל-420 ₪.

EZCosplay

אתר נוסף שמתמחה בתחפושות קוספליי, מעט פחות נגיש מהשניים שצוינו לפניו משום שכל הממשק בשפה האנגלית ומחירי התחפושות מצוינים בדולרים. אך מה שמחפה על היעדר השפה העברית הוא המגוון הרחב שיש באתר והקטגוריות בו.  בשורת הקטגוריות נפתחת גם אפשרות ללחוץ על האות על מנת לעבור לתחפושת המבוקשת. בנוסף, ישנה קטגוריה של הדילים החמים שמציע האתר. בתחתית האתר מצוינים זמני המשלוח שהם סך ימי העבודה על התחפושת (7-30 ימים) וימי המשלוח (3-16 ימים). מחירי התחפושות והאביזרים מתחילים ממחיר של 9 ש"ח (מסיכת "הצעקה") ויכולים גם להגיע ל-8,300 ₪ ויותר (יושיהירו קירה מההרפתקה המוזרה של ג'וג'ו).  

HalloweenCostumes

האתר מתמחה בתחפושות להלווין, באתר קיים מגוון רחב של תחפושות, אך הוא אינו מגדיר את עצמו כאתר לתחפושות קוספליי בלבד, ולכן ביחס לאתרים שאוזכרו לפניו המבחר בו מצומצם יותר. תחפושות הקוספליי שתמצאו בו הן הפופולריות ביותר ופחות נישתיות. האתר נגיש בשפה האנגלית, המחירים מוצגים בדולרים, כך שאת חישוב המחיר תצטרכו לעשות בעצמכם. אך הוא לגמרי שווה כניסה בגלל שתחפושות הקוספליי שלו מאוד מרשימות, בקטגוריית "תחפושות קוספליי", יש תת קטגוריות שבהן תוכלו לסנן לפי תחפושות למבוגרים, לילדים או לחפש אביזרים. מחירי האביזרים והתחפושות נעים בין 28 ל-3,400 ₪. 

לסיכום, אם אתם מעוניינים בתחפושת קוספליי אחד מארבעת האתרים יצליח לספק את מבוקשכם, אך חשוב לזכור שיש לקחת בחשבון את זמני המשלוח ולבצע הזמנה מספיק זמן מראש כדי שהתחפושת תגיע לפני החג. במידה ועדיין אתם מתלבטים למה להתחפש תוכלו למצוא עוד הרבה רעיונות לתחפושות באתר www.ek-studio.co.il