סטייל סוף שנה: הטרנדים שכבשו את שנת 2021. אינסטגרם, יהב טרודלר

סטייל סוף שנה: הטרנדים שכבשו את שנת 2021

בכל שנה ישנם טרנדים שתופסים לכולנו את העין והלב, כאלה שגורמים לנו להרגיש בשיא הסטייל. למרות שהפעם מדובר בשנה הבלתי שגרתית, היו כמה טרנדים שעמדו באתגר הקורונה בגבורה • לפניכם מצעד הטרנדים הכי אופנתיים שכבש את כולנו

ורונה אמנם ליוותה אותנו גם השנה אבל בין מוטציה חדשה להגבלות מבאסות, היו כמה טרנדים מעניינים במיוחד שהצליחו לכבוש אותנו ברשת ומחוצה לה. לפניכם מצעד הטרנדים הכי אופנתיים שלא יכולנו להתעלם מהם, שכולנו מקווים שימשיכו איתנו גם בשנת 2022:

 טרנד השיער ששבר את הרשת (וגרם לנו להתאהב מחדש במיילי סיירוס)

במשך השנה החולפת נחשפנו ללא מעט טרנדים מגניבים אם זה תסרוקת ה-"ביקסי" הקצרה, הקרניים בשיער, החזרה למראה הטבעי ועוד טרדנים רבים אחרים שלא יכולנו להתעלם מהם. אבל אין ספק שהטרנד שבאמת משך את העין לאורך תקופה והלוואי שימשיך גם לשנה הבאה הוא ה-"Wolf cut" או בכינוי בעברית תספורת הזאב. כשמיילי סיירוס הייתה הראשונה שעשתה את התסרוקת הזו אף אחד אז לא האמין שזה יסחוף גם רבים אחרים לאמץ את המראה המדובר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)

אז מזה בעצם תסרוקת הזאב למי שעדיין לא מכיר? "הטרנד כולל גזירה בדירוגים גבוהים מאוד וקלילים, הוא מסמל חופש ואווריריות", מסביר שראל לגזיאל, מעצב שיער בשוורצקופף פרופשיונל. "הדירוג המעניין עובד מתוך פעולות פשוטות של ייבוש חופשי לאחר החפיפה ושימוש בסרום או בחומרים אחרים שקלילים לשיער. מומלץ לנער את השיער ולשחרר אותו כדי לשמור על מראה מאוורר בעיקר שלח בחוץ".

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish)

 

בחזרה לאופנת הניינטיז

בשנים האחרונות חברות אופנה וספורט גדולות משתפות פעולה עם השמות הכי גדולים בעולם האופנה. חברת אדידס שיתפה פעולה בקולקציה היסטרית בצבעי ניאון שחוזרת לשנות ה-90 עם מעצב העל, ג'רמי סקוט. הקולקציה מלאה בצבעים נועזים עם קריצה למשחקי ילדים כמו קנדי קראש ובובות פרווה. בין שלל הפריטים ניתן למצוא גם בישראל דוגמניות ואושיות בולטות לבשו פריטים מהקולקציה והוסיפו לנו קצת צבע לפיד באינסטגרם.

© יהב טרודלר

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

 

 קולקציות בהשראת סרטים אייקוניים משנות ה-90

השנה כולנו חזרנו אחורה בזמן אל שנות ה-90 עם קולקציות מיוחדות של מותגים מובילים, פריטי אספנות שיצאו מהבוידעם ואפילו במוזיקה אלבומים רבים שיצאו השנה הושפעו מהתקופה הזאת. כחלק משלל הקולקציות המסקרנות שיצאו השנה, חברת Reebok לדוגמא הלכה על פן נוסטלגי ויצרה שלל קולקציות בהשראת סרטי ילדות כמו פארק היורה וקונג פו פנדה. המותג מקפיד לתת במה לשיתופי פעולה מיוחדים ולא צפויים שעושים אווירה שמחה וצבעונית בהחלט.

 

קצת נוסטלגיה לא תזיק © ריבוק יחצ חו"ל

 

© © ריבוק יחצ חו"ל

טרנד משקפי שמש משולבות עם תכשיט

כי למה לא לערבב אקססוריז אם אפשר?! משקפי השמש כיכבו במדורי האופנה גם השנה, כי אי אפשר בלי. בין כל המסגרות האובייס היו כמה בולטות במיוחד שאימצנו גם מדוגמניות וכוכבות מחו"ל (היוש היילי ביבר)

Seven לאופטיקנה © שי פרנקו

גלוריה בבאי, אחראית קולקציה וטרנדים ברשת אופטיקנה: "טרנד מאוד בולט שחזר וכיכב בשנה החולפת הוא טרנד התכשיטנות. זה התחיל בשרשרת תלויה מחוברת למשקפיים, מעצבי העל שידרגו את הטרנד לתוספת של דמוי עגיל למשקפיים בצבעים וצורות שונות. הטרנד סופר אופנתי, ומעשיר מאוד כל אאוטפיט ,ובאמת ראינו אותו השנה אצל הרבה כוכבות גם בחו"ל. הטרנד הולך ללוות אותנו גם השנה ונכנס לעוד המון בתי אופנה גדולים כגון ג'וצי, מיו מיו ורסצ'ה ועוד".

 

תגובות