כתום זה השחור החדש? תלוי את מי מאפרים!. יח"צ, בן לאון

כתום זה השחור החדש? תלוי את מי מאפרים!

איפור עיניים בגוונים של כתום יכול להיחשב כ-אוו גדול, מצד שני, עם מינון והדגשה לא נכונים את עלולה להיחשד כמי שהקדימה את פורים • רוצה לפרלטט עם הגוונים הכתומים? ירין שחף מסביר איך לאמץ בלי להתאמץ

שבועות האופנה האירופאיים שנערכו בצל הקורונה, לא הותירו ספק: הצבע הכתום מטפס אל העפעפיים. ירין שחף מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מחבב את המגמה הכתומה אבל באותה נשימה מזהיר: "צללית כתומה מעל העין היא לא עניין של מה בכך, היא יכולה להיראות נפלא על מסלול האופנה אבל לא בהכרח לכל אחת. מצד שני העונה הקרה והמסכות שמכסות, נותנות לגיטמציה להתאפר דרמטי , נועז - ומבלי להיחשד בחוסר טעם.

כתום היום

צלליות כתומות מתאימות לנשים נועזות, שאוהבות אמירה במראה החיצוני. בנוסף, הכתום מתאים לבעלות שטח עפעף גדול ועור בהיר. איפור עיניים בגוונים כתומים יכול להיות מרשים ואופנתי, ובעיקר לא קונבנציונאלי, אבל חייבים לעשות אותו  נכון  ובשלבים. 

איפור: ירין שחף © יח"צ

 איך להכתים בלי להגזים? שלב אחרי שלב:

בחירה של מברשת נכונה - תביא לתוצאה מרשימה. ניתן לבחור בין מברשת דקה ומחודדת, מברשת זוויתית או מברשת בעלת ראש עגול ורך.

לפני פעולת האיפור -  הרימי את הסנטר כלפי מעלה, באופן בו עפעף העין נגלה כמעט בשלמותו,  מרחי פריימר  ייעודי לעפעפיים.  השימוש בו הוא המפתח לאיפור עיניים מושלם. פריימר לעיניים  מכין את העפעף לצללית שעומדת לבוא, מונע קמטים ומאפשר לצללית שלך – בין אם היא במרקם אבקה, קרם או ג'ל – להימרח בצורה חלקה ונקיה.

כמות החומר שעל המברשת צריכה להיות מדודה - עדיף להתחיל עם פחות חומר ולהוסיף בהדרגה על פי הצורך. קל יותר להוסיף חומר מאשר להסיר עודפים. - כעת הניחי צלליות בגוון כתומה על כל שטח העפעף והאירי את זווית העין הפנימית בצללית בגוון פנינה.

על מנת ליצור מריחה אחיד בעזרת מברשת יש להקפיד על הנחת הצללית מהזוית הפנימית של העין כלפי חוץ, החלק הארוך יותר של המברשת צריך לפנות לכיוון הרקות.

הצבע הכתום דורש גבולות ברורים. האייליינר בצורתו הקלאסית, או צללית קונטרסית בגוון אחר, ישמש קו הפרדה בין הלבן של העיניים לעפעפיים.  את הקו  האייליינר ניתן ליצור על ידי משיחת זווית הממשיכה את קו הריסים התחתון בכיוונו בצורה טבעית. ניתן לשלוט בעובי הקו המצוייר על פי מידת הלחץ אשר את מפעילים עם המברשת.

איפור: ירין שחף © בן לאון

אלף גוונים של כתום

כשאת מאפרת את העיניים בכתום , התחשבי בבחירת האאוט פיט. גוונים נוספים של כתום ( גוון אפרסק, מישמיש או כתום של שמש שוקעת) יהפכו את המראה להרמוני.

 

 

תגובות