וולנטיין די: לוק איפור כובש לבבות. איפור: ירין שחף, צילום: בן לאון

וולנטיין די: לוק איפור כובש לבבות

נצנצים וגווני אדום: יום האהבה הלועזי וירין שחף עם הצעות איפור שוות במיוחד • משפתיים בגוון שרי, דרך צבעי הסחלב ועד גוונים של אפור, כשההחלטה בידייך- האם תרצי מראה מפתח, עכשווי ואופנתי או נשי ורומנטי?

בשיתוף עם לוק איפור כובש לבבות

בין אם את יוצאת לדייט ראשון עם פרפרים בבטן או ערב רומנטי עם בן הזוג האהוב, קרוב לוודאי שתרצי להרגיש יפה ומטופחת. אחרי בחירת הלבוש ועיצוב השיער, נותר הקינוח: האיפור. היתרון הגדול שבו הוא היכולת להשתנות בהניף של מכחול וצבע ויותר מזה, הבחירה בידייך: האם תרצי מראה סקסי מפתה, עכשווי ואופנתי או נשי ורומנטי? ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, קיבץ עבורך כמה סגנונות איפור חדשים, כדי שתוכלי לבחור והתרגש בכל פעם מחדש.

זוהר ורומנטי

כדי לקבל מראה גלאם ונשי, השתמשי במייק-אפ קליל בגוון העור. ליצירת מראה עיניים מסקרן, מלאי את כל שטח העפעף בצללית בגוון חום אדמה, ומעליה הניחי צללית נצנצים כסופה. מסגרי את קו הריסים בעזרת עיפרון עיניים שחור, את הריסים מעבים עם הרבה עם מסקרה שחורה, למראה עיניים מואר ופתוח. כדי להפוך את הלוק לרומנטי, אל תחששי משפתון בגוון אדום שרי, אך במרקם מט. כדי להפנות את המיקוד אל השפתיים, הניחי סומק בטון אחד כהה יותר מגוון המייק אפ. 

© איפור: ירין שחף © בן לאון 

שפתיים בגווני יין

כדי ליצור מראה סקסי של שיכרון, התחילי עם מייק-אפ נוזלי בגוון מט שיגרום לעור הפנים מראה חלק, אך לא כבד. צלליות העיניים יצרו מראה עיניים מעושן וכהה, כדי ליצור את האפקט, השתמשי בצלליות בגוון חום עמוק קרוב לקו הריסים, שתתבהר עד קו הגבה. הקפידי על נגיעות של שימר באזורים הגבוהים: מצח אף ולחיים. אלה יוסיפו אור וברק. השלימי את הלוק עם שפתון בורדו-יין, ועטפי אותם בלחות בעזרת ליפ-גלוס שקוף.

איפור: ירין שחף © שגב אורלב

סחלב ל"פשאניסטה"

אחד הטרנדים הגדולים של העונה הוא אבני חן מודבקות לצידי העיניים. אם את מאלה שרגילה לתקתק איפור ביום יום, תוספת של ריסים מלאכותיים ואבני חן יכולים לה לשמש תוספת אופנתית מושלמת ליום האהבה. שפתיים בגוון ורוד פלורסנט מבריק יפנו מקום למראה עיניים חד פעמי. לאחר הנחת המייק אפ, אפרי את קו הריסים בעיפרון שחור בוהק. הדביקי מניפת ריסים מלאכותית עשויה מנוצה. את אבני החן מדביקים בעזרת דבק גוף מקצועי, או עם מעט וזלין. ואל תשכחי להבריש את הריסים בהרבה מסקרה.

איפור: ירין שחף © מיכה קיזנר

 

אפור זה השחור החדש

אחרי שנים, בהן הורגלנו להתאפר בשפתונים אדמדמים, פורץ לחיינו הצבע האפור ומבטיח להפוך אותך לא פחות מ'פאשניסטה'. לא אפור מדכדך, אלא אפור מתוחכם, חי ובועט כזה, שמתיישב בטבעיות בין הלבן של העיניים ומסגרת הריסים. מרקם השפתיים נע בין מטאלי למט וחוגג מסתורין ואלגנטיות. במידת הצורך, התחילי בהנחת מייק אפ שיאחד את גווני העור, על העיניים הניחי צללית בגוון חום-אפרפר את קו הריסים אפרי בעזרת אייליינר בעובי משתנה. כדי להעצים את נפח הריסים, הברישי אותן במסקרה.

כדי ליצור מראה שפתיים בסגנון אומברה (גוון מתחלף), הניחי מייק אפ במרקם מט על השפתיים. במרכזן ליפסטיק שחור בוהק (בתנועות טפיחה בעזרת כריות האצבע). סיימי עם סומק מעודן בגוון אפרסק.

איפור: ירין שחף © הילה אלקיים
תגובות