איך תגרמי לשיער שלך להראות מיליון דולר?. adobestock (אילוסטרציה)

איך תגרמי לשיער שלך להראות מיליון דולר?

גם אם בורכת בשיער מושלם שמתמסר למברשות ולתכשירים שלך בכל פעם מחדש, כולנו יודעות שיום אחד יגיע הבוקר ששום דבר לא מסתדר. זה קרה לכולנו וככל הנראה, זה בלתי נמנע. לשיער שלנו יש רצונות משלו ובין אם מדובר באוויר יבש במיוחד, בשינויים בתזונה, או בכל גורם סביבתי אחר, כשהימים האלו מגיעים, ברור לנו שהקרב אבוד - 1:0 לשיער. החדשות הטובות הן שעם משטר טיפוח נכון וכמה טכניקות, נוכל לצמצם את האירועים האלה למינימום וליהנות משיער מהמם כמעט בכל בוקר. אלו כמה טיפים מנצחים שיאפשרו לך לשמור על מראה שיער אידיאלי.

פרסומת

לחות היא הכול – כל השאר בונוס

נתחיל מעובדה שרבות מאיתנו לא מוכנות להכיר בה – חפיפת השיער כל יום בשמפו היא הרגל רע. השמפו מסיר מהשיער שלך שמנים חיוניים וחומרי הזנה. השיער נעשה יבש יותר, שברירי יותר ובעיקר עייף יותר. אם עד עכשיו נהגת לחפוף כל יום או אפילו כמעט כל יום, סביר מאוד להניח שצמצום השימוש בשמפו כבר ישפר את המצב. חפיפה פעמיים בשבוע מספיקה לחלוטין ואם כבר הגענו ליום החפיפה, חשוב שנקפיד להשתמש בשמפו מזין, בעל תכונות מעניקות לחות. לא, המרכך ממש לא מחליף את התכונה החשובה הזו. בכל מקרה, לא מומלץ להשתמש בשמפו 2 ב-1 אלא לטפל בשמפו מעניק לחות ולאחר מכן במרכך שמותאם לסוג השיער הייחודי שלך.

שמן הזנה יכול לעשות פלאים

כמו שאמרנו, השיער שלך זקוק להזנה קבועה. הוא יעניק לשיער שלך חיות, ברק ולחות וניתן להשתמש בו גם כאמצעי עיצוב וגם חלק ממשטר הטיפוח היום-יומי שלך. שמן ארגן מרוקאי או תערובות אחרות שנועדו להזנת השיער יכולים ממש לשנות את כללי המשחק עבורך.

© adobestock (אילוסטרציה)

החלקה כבר ניסית?

אין ספק שהמתולתלות שבינינו מכירות את המאבק הזה עם השיער הרבה יותר מקרוב. לא תמיד קל לאלף את השיער המרדני ולהצליח להשתלט עליו, בעיקר בבקרים האלה שפשוט שום דבר לא מסתדר ולרוב, אין לנו יותר מדי זמן. אם תמיד חלמת על שיער חלק, שווה לדעת שכיום יותר מתמיד החלקות הן אמינות, בטוחות וידידותיות יותר לשיער. אם תמיד היה לך כישרון טבעי לטיפולי שיער, כדאי לדעת שישנן המון טכניקות שניתן ללמוד כיום במסגרת קורס החלקות שיער בבתי ספר נחשבים ליופי. אחרי תהליך כזה, לא רק שתוכלי לעצב לעצמך שיער מהמם מתי שרק תרצי, אלא שיהיה לך בידיים כישרון חדש שאפשר להפוך לקריירה.

לא להזניח את הקצוות המפוצלים

קצוות השיער שלנו חשופים לשמש ולתנאי מזג האוויר. הזנבות הדקים, המיובשים והדהויים הללו הם נקודת ההתחלה של התדרדרות מצב השיער שלנו. לכן, חשוב שנדאג לטפל בהם כמה שיותר מהר. סידור קצוות באופן קבוע יאפשר לשיער שלנו להישאר בעל מראה מטופח, נקי ואחיד לאורך זמן. 

לייבש בצורה מקצועית

ייבוש מהיר ואחיד של השיער שלך יאפשר לכל עיצוב שתבחרי להיראות יציב ומסודר יותר. זהו עיקרון שחשוב שנחזיק בראש כשאנחנו מתכננות את הלוק הבא שלנו. במילים אחרות, עם פן השליטה חוזרת לידיים שלך. בהשקעה יחסית קטנה, יש לך פתרון נוח ויעיל לכל החיים שיאפשר לך לעצב תסרוקות בקלות ולשמור על השיער מלא נפח וחיים. בנוסף, שווה להשקיע בפן איכותי כדי שיאפשר לך לייבש אחרי שימוש בתכשירי עיצוב. גם כאן, השליטה בתוצאות היא מילת המפתח. זהו אחד מהדברים הקטנים האלו שעושים הבדל ענק. מהרגע שמתחילים לייבש עם פן בצורה אחידה, קשה לחזור למגבת.