מחפשים שרשרת מיוחדת ומקורית? שרשראות מגן דוד הן התשובה!. adobestock (אילוסטרציה)

מחפשים שרשרת מיוחדת ומקורית? שרשראות מגן דוד הן התשובה!

אם אתם מחפשים להעניק למישהו את המתנה המושלמת, העוצמתית והמרגשת ביותר, שרשרת מגן הדוד היא התשובה עבורכם

פרסומת

תליון מגן דוד להשראה עמוקה וסוחפת

אם אתם מחפשים שרשרת עם תליון משמעותי, עמוק וסוחף, שרשרת מגן דוד היא השרשרת שבה אתם צריכים לבחור. מדובר בשרשרת ייחודית המיוצרת באמצעות פיתוח טכנולוגי יחיד מסוגו בעולם, שרשרת המעוטרת בהטבעת זהב מהממת ביופייה עם תליון מגן דוד שהוא אולי הסמל היהודי הכי עוצמתי שיש. על גבי האבן מוטבעים טקסטים יהודיים עוצמתיים שיספקו לכם השראה סוחפת ועמוקה ביותר.

איך בוחרים את שרשרת מגן הדוד המושלמת?

ננו תכשיטים מציעה ללקוחות שלה מגוון רחב של שרשראות מגן דוד שמה שמבדיל בניהן הוא ברוב המקרים החומר שממנו עשויה השרשרת, צבע האבן וסוג הטקסט המוטבע עליה. את החומר של השרשרת תוכלו לבחור בהתאם לטעם האישי וכמובן לתקציב שלכם. כל שנותר לכם לבחור זה את הטקסט העוצמתי המוטבע על האבן של התליון, בסופו של דבר אם צריכים לבחור בטקסט שיספק את החוויה הכי משמעותית למי שאתם מעניקים לו את השרשרת.

מגוון שרשראות מגן דוד מומלצות

שרשרת מגן דוד לגבר עם שיר למעלות

שרשרת עוצמתית ומרגשת במיוחד עם תליון מגן דוד לגבר ועליו הטבעת זהב טהור של  ‘שיר למעלות’ השלם. שיר המעלות הוא שיר עוצמתי במיוחד וכל מי שקורא את הטקסט מיד מתמלא באנרגיות שמעצימות את האמונה הבסיסית שלו באל. הכיתוב עצמו עשוי מזהב טהור 24 קראט והתליון הוא כה מרשים, כך שאין לנו כל ספק שהוא יגנוב את ההצגה. השרשרת מגיעה בארבעה סוגי מתכת לבחירה, כסף 925, כסף מצופה זהב, זהב לבן 14k וזהב 4k.

שרשרת מגן דוד עם ‘ואהבת לרעך כמוך’

אחד הפסוקים היותר חשובים בתורה הוא ואהבת לרעך כמוך, מכיוון שהוא מייצג ערך עליון המורה על אדם לאהוב את האחר כשם שהוא אוהב את עצמו. במרכזו של תליון מגן הדוד נמצאת אבן אוניקס היוקרתית והעוצמתית והטקסט מוטבע עליה בזהב טהור 24 קראט. בדומה לקודמתה, גם השרשרת הזו מגיעה עם 4 סוגי מתכות לבחירה.

שרשרת מגן דוד עם תפילת אנא בכח

אנא בכוח הוא פיוט שאותו אומרים בתפילת שחרית וגם בקבלת השבת, לפני תפילת ערבית. התפילה מכילה שבע שורות ובכל אחת מהן יש שש מילים. ראשי התיבות של המילים מרכיבים את השם בן 42 האותיות, אחד מהשמות של אלוהים כפי שהם מוזכרים במסכת קידושין. תליון מגן הדוד מרשים מאד ובמרכזו אבן אוניקס המרשימה גם היא. על גבי האבן מוטבע הטקסט מזהב טהור 24 קראט והשרשרת עצמה מגיעה בארבעה סוגי מתכת לבחירה.

לסיכום, אין ספק שמגן הדוד הוא אולי הסמל העוצמתי ביותר שיש ביהדות ובשילוב הטקסטים המוטבעים על האבן, אתם מקבלים פה את המתנה המושלמת.