לעצב בעצמכם את האקססוריז שלכם: ערכות פאצ׳ים מגניבות גרסת עשה זאת בעצמך. adobestock (אילוסטרציה)

לעצב בעצמכם את האקססוריז שלכם: ערכות פאצ׳ים מגניבות גרסת עשה זאת בעצמך

בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה שבמסגרתה עולם ה-DIY הופך לחלק בלתי נפרד מהזמן הפנוי של ישראלים, ובמיוחד בתקופה הקורונה שבה נשארנו שעות ארוכות בבית וחיפשנו אחר תחביבים חדשים. בין הערכות הללו גם ערכו היצירה, כמו תפירה ויצירת פאצ'ים, הפכו לנפוצות למדי

פרסומת

פאץ' שאפשר לעצב בעצמכם מהווה הזדמנות מעולה ליצירה של זמן איכות גם עם בני המשפחה, כאשר ניתן להשתמש בתוצר המוגמר לטובת תפירה או הדבקה של הפאץ' על תיקים, בגדים ואפילו נעליים. מה עוד כדאי לדעת על הערכה המגניבה הזאת?

ערכות פאצ'ים – פעילות מהנה לכל המשפחה

פאץ' הוא למעשה בד רקום שאותו ניתן להדביק או לתפור לבגדים, תחפושות, תיקים ועוד. יצירת פאצ'ים מהווה הזדמנות מעולה ליצור זמן איכות עם כל בני המשפחה, וזאת בשל היכולת לבצע הזמנה של ערכות הכוללות חרוזים שניתן להדביק בקלות על גבי הפאץ', ובכך ליצור אלמנט יפהפה. 

אז איפה מוצאים את כל הטוב הזה? באתר של תחביבן יש מגוון רחב של פאצ'ים מגניבים כמו למשל שפתיים ויהלום, פרצוף סמיילי, תות ודובדבן, גלידות ועוד, כאשר מדובר בפאצ'ים איכותיים במיוחד שאותם ניתן לתפור ולהדביק בעצמכם, ובכך להוביל ליצירה של פעילות נהדרת המתבצעת בחיק המשפחה וכמובן לבדכם. 

© adobestock (אילוסטרציה)

תחביבן הוא אתר מוביל בתחומו אשר מאפשר לבצע הרכישה של מגוון ערכות פאצ'ים בגרסת עשה זאת בעצמך במחירים נגישים ועם שימת דגש על משלוח מהיר עד הבית, כל זאת מתוך מטרה לאפשר לפן היצירתי שלכם לצאת החוצה ואף להפוך את היצירה הזאת לתחביב, כחלק מניצול של שעות הפנאי. פעילות זו משלבת גם פעילות של תרפיה המתאפשרת בזכות היכולת לתפור חרוזים על גבי הפאצ'ים באופן קל ונוח.

DIY – כל אחד יכול

בעזרת הערכות המיוחדות האלה אפשר לעצב פאצ'ים באופן עצמאי וללא צורך בניסיון קודם, כאשר הערכה עצמה מגיעה עם כל הציוד שצריך, כולל השבלונה של הפאץ', חרוזים, מחט לתפירה וחוטים. בנוסף לכך, ניתן להתחיל בפאצ'ים קטנים ולהמשיך לתרגל עד לכדי יצירה של פאצ'ים יפהפיים שבהם ניתן כאמור להשתמש לטובת מגוון רחב של שימושים. הטכניקה של DIY היא טכניקה הנחשבת קלה לביצוע, ובמיוחד כשמדובר בערכות התפירה הללו. אפשר להתחיל ביצירות ברמת קושי קלה יחסית, כדי לתרגל את הטכניקה ואת התפירה, ובהמשך לאתגר את עצמכם בכל מיני יצירות בדרגת קושי גבוהה יותר. שימו לב שהערכות מגיעות עם הוראות, מה שיוכל לסייע לכם. בתוצר המוגמר והיפהפה, תוכלו להשתמש למשך זמן רב – ואף להעניק במתנה לאוהבי העיצוב והטלאים. 

לסיכום

הזמנה של ערכות פאצ'ים מהווה הזדמנות מעולה לניצול של הזמן הפנוי ביחד עם בן או בת הזוג, חברים או בני משפחה. הפעילות המהנה הזו תאפשר לכם ליצור מגוון רחב של פאצ'ים בהתאמה אישית ועם שימת דגש על צבעוניות ואסתטיות יפהפייה לטובת שדרוג של בגדים, תיקים ואפילו תחפושות מיוחדות שמשלבות את הפאצ'ים, שאותם ניתן להדביק או לתפור באופן קל ופשוט. אם גם אתם מתלבטים איך להעביר את הזמן הפנוי ורוצים להצטרף לטרנד ה- DIY, עכשיו זה הזמן להיכנס לאתר של תחביבן, לבחור את הערכה ולקבל אותה עד לבית. הפעילו הזאת משלבת יצירה, תרפיה ותוצר מהמם שיישאר איתכם למשך זמן רב. אין ספק שזה יכול להפוך לתחביב מהנה בעבורכם ובעבור החברים ובני המשפחה. בהצלחה ויצירה מהנה!