איך לבחור גוזיות?. adobestock (אילוסטרציה)

איך לבחור גוזיות?

עבור נשים רבות אלו הן החזיות שנחשבות לפריט הנפוץ ביותר בארון הבגדים או במגירה, אך בשנים האחרונות, הפכו דווקא הגוזיות לפופולאריות מאד ופעמים רבות לחלופה מושלמת כמעט לכל אחת. הגוזיות, וכפי שמעיד שמן, משלבות בין חזייה לגופייה. לגוזיות, שלא כמו החזיות, אין ברזלים ולמרות זאת הן מספקות את התמיכה הנדרשת לחזה. הודות לכך, הן יכולות לאפשר ללובשות אותן לנוע בחופשיות רבה וגם לעסוק בספורט, כולל אימוני כושר מאתגרים, ובמקביל ליהנות מפתרון אופנתי

פרסומת

 

אם אתן מחפשות גוזיות ותוהות אילו דגשים יש לקחת בחשבון לפני הקנייה, הנה התשובה:

  1. מידה – בדיוק כמו פריטי הלבוש האחרים, כולל החזיות, גם הגוזיות מגיעות בטווח רחב מאד של מידות. חשוב מאד שהגוזיה הנבחרת תהיה תואמת למידות הגוף, לא לוחצת מדי אך גם לא רופפת מדי, שכן בסופו של דבר היא צריכה לתת את התמיכה הנדרשת לחזה.

  2. עלויות – בין אם אתן רוצות להחליף את כל החזיות והגוזיות שלכן בארון בגוזיות חדשות ובין אם אתן מעוניינות לרכוש, בשלב זה, אחת או שתיים, מחיר הוא בהחלט פרמטר שיש להתייחס אליו. קניית גוזיות במחירים נוחים תתאפשר לאחר סקר שוק והשוואת מחירים והיא הדרך הנכונה לצמצם בהוצאות. חשוב מאד לדעת על מה אתן משלמות, האם המחיר כולל גם משלוח, למשל (ובאיזה סוג), האם יש אחריות ואפשרות להחלפה על חשבון החנות ועוד ועוד. 

  1. הסטייל – הגוזיות של היום מגיעות בשלל של עיצובים מרהיבים ופעמים רבות הן גם משלבות בין כמה סוגים של בדים. כותנה עם תחרה, למשל, קטיפה יוקרתית ועוד ועוד. מהיום אתן לא מוכרחות להתפשר על הגוזיות הסטנדרטיות בעיצובן ואתן יכולות למצוא גוזיות מושקעות ויפות. אתן כמובן גם לא חייבות לבחור בטרנדים הכי חמים אם זה לא מתאים, כדאי שתחפשו גוזיה שתואמת לטעמכן האישי. ולכן, חפשו גוזיות שמשתלבות מצד אחד עם פריטי הלבוש האחרים שלכן ובמקביל גם כאלו שיוסיפו, ולפחות לתחושה האישית שלכן וגם סטייל.

  2. © סיליה דיי הלבשה תחתונה
  3. סוג הפעילות – ישנן כאלו שמחפשות גוזיות ספורט ויש אחרות שמעוניינות בגוזיה כתחליף לחזיית היום יום שלהן. אם אתן מעוניינות בגוזיות ספורט, וודאו שהן נושמות ואווריריות ושהעיצוב שלהן עוטף ומהודק. סגירה שהיא מתכווננת או גוזיה שניתן לכוון אותה בהתאם לצורך, בהחלט תוכל לעזור לכן וליהנות מהנוחות הנדרשת. אם אתן מעוניינות בגוזיות ליום יום ולא לספורט, גם כאן תמיכה טובה חשובה מאד. בכל מקרה, הגדירו את הצרכים ובהתאם חפשו מה שנכון ומתאים.

  4. איכות גבוהה – אם אתן עוסקות בספורט או נוהגות להיות בתזוזה רבה לאורך כל שעות היום, גוזיות מאיכות גבוהה הן בגדר חובה. גוזיות כאלו מאפשרות לכן לנוח בחופשיות ובמקביל ליהנות מתמיכה ראויה והן אינן נשחקות במהירות. את הגוזיות נהוג לכבס בתדירות גבוהה ואם הן אינן איכותיות מספיק, הן לא יעמדו בהצלחה בכביסות מרובות. גוזיות מבדים איכותיים שנרכשו בחנות הלבשה תחתונה מובילה הן בהחלט התשובה.