חוזרים ללימודים בסטייל אחיד - המדריך המלא לבחירת חולצות בית ספר . adobestock (אילוסטרציה)

חוזרים ללימודים בסטייל אחיד - המדריך המלא לבחירת חולצות בית ספר

עוד כמה שבועות שנת הלימודים תחל וזה בדיוק הזמן לפצוח במבצע הכנה והצטיידות לקראתה. ילקוטים, ספרים, חוברות, קלמרים, כלי כתיבה וגם בגדים

בבתי ספר רבים בחרו להקל על ההורים ולמנוע מהם את הכאוס בבקרים, כשהילדים פותחים את הארון ושואלים מה ללבוש היום? הפתרון – גיבוש מדיניות אופנתית של קוד לבוש בלתי מעורער שהוא כמובן תלבושת אחידה.

חולצות חלקות חפות מהדפסים בשלל צבעים הנושאות בגאווה את סמל בית הספר ומשאירות את הסטיילינג לשילובים יצירתיים בין חלק תחתון (מכנסיים או חצאית) ובין אבזרים משלימים – אקססוריז לשיער, נעליים, תכשיטים ותיקים.

פרסומת

בתקופת הלימודים חולצות בית הספר הן הכוכבות במלתחה של הילדים ובני הנוער. מוצר קז'ואל שימושי שהילדים ילבשו שוב ושוב במהלך כל השנה, בשלל גרסאות קצרות בעונה החמה ובגרסאות ארוכות בעונה הקרה. עם עליוניות ומעילים וסטים או ז'קטים.
היות והחולצות מהוות חלק כה מרכזי בגיבוש ההופעה היומיומית, חשוב להשקיע ולבחור חולצות שמשלבות בין איכות לנוחות מבלי להתפשר על נבחרת עשירה של גוונים.
כך, הילדים ייהנו מחופש הבחירה ויחליטו על הצבע שמתחשק להם ללבוש באותו היום: בין אם זה שחור סולידי, לבן חגיגי, אדום עז או צהוב שמשי, ירוק טבע ועוד.

אילו חולצות בית הספר בולטות בנוכחותן על הקולבים וכיצד למצוא את החולצות הנכונות לילדים ולייצר הופעה מנצחת במקסימום נוחות ובמינימום מאמץ?

בחזרה לעידן ה-T

טי שרטס הינן חולצות בית הספר האולטימטיביות בגזרה נוחה ועל-זמנית. החולצות נבדלות זו מזו בסגנון קו הצוואר: טי עם צווארון עגול (קו צוואר מעוגל) או טי עם צווארון וי (קו צוואר בצורת V) כשאפשר לבחור לפי העדפה, סגנון או מבנה פנים וגוף. למשל, צווארון V מקנה תחושה של צוואר יותר ארוך ומאזן פנים עגולות וצווארון עגול יחמיא מאוד לבעלי צוואר ארוך ויאזן פנים ארוכות. הגזרות גם משתנות לפי גזרות שמותאמות יותר לבנות וגזרות לבנים.

עניין של צבע

הצבע הוא המלך בכל הקשור לתלבושת בית הספר, משום שניתן לשחק אתו בכל יום מחדש ולבחור לאיזה יום יתעוררו הילדים. בנוסף ניתן להתאים את הצבע לכללי בית הספר בנוגע לצבע קבוע לשיעורי ספורט, לטקסים, טיולים וכדומה. בקסטרו תגלו עד 15 צבעים בחולצות בית ספר ביניהם הצבעים הפופולאריים שחור, לבן, אפור וכן צבעים מעניינים כמו כחול אגם כסוף, סגול לילך וירוק חאקי. תוכלו לבחור צבע בסיס גם לפי המכנסיים, החצאית, גוון הנעליים, צבעוניות התשיטים או אביזרי השיער ולשחק ביניהם. כך, ניתן ליצור ניגוד מעניין או גוון שמשתלב בהרמוניה אחידה עם הצבעוניות השלטת.

© adobestock

שאלה של מידה

מצד אחד, אתם לא רוצים שהחולצה תהיה גדולה ותסרבל את התנועה. מצד שני, נרצה שהחולצה לא תיצמד יתר על המידה ותהיה הדוקה מידי  - מה שעלול להוביל לתחושת חוסר נוחות. טווח המידות של החולצות נע בין 2-14, אבל כדאי לקחת בחשבון שמדובר בחולצות שעתידות ללוות את הילדים שנמצאים בגדילה מתמדת בשנים אלה למשך שנה שלמה, כך שאפשר לשקול לרכוש מידה אחת גדולה יותר (במיוחד בחולצות בית ספר לחורף).
כך, הילדים יוכלו ללבוש את הטישרט מעל חולצה ארוכה או מעל גופיה חמה והחולצה תאפשר מקום לשכבה נוספת. מבחן הבדיקה האולטימטיבי הוא להכניס שתי אצבעות לתוך הצווארון. אם יש מקום לשתיהן - החולצה בגודל המתאים ובמידה הנכונה. השיקול הוא שלכם, אם להזמין חולצה במידה אחת יותר או להיצמד למידה הרגילה. 

אוורירית ונושמת – נפלאות הכותנה

חומר הגלם מהן עשויות חולצות בית ספר הוא קריטי במיוחד ליום לימודים ארוך ובאקלים המקומי הארצישראלי החם והלח. בואו נודה בכך, אנחנו מעוניינים להעניק לילדים שלנו חולצה מחומר גלם נושם, אוורירי, היפואלרגני, שיהיה נעים לעור גם לרגיש וכאן הכותנה נכנסת לתמונה. הכותנה מנדפת את הזיעה, נעימה למגע, מבודדת מפני חום וקור, אינה מגרה את העור ושומרת על רכות ועמידות לאורך זמן. קסטרו מציעים חולצות כותנה שיש לכבס ב-30 מעלות ולהימנע מהכנסתן למייבש. כך ניתן לשמור עליהן לאורך זמן - רכות ורעננות למראה. 

חולצה לפי הזמנה

אל תשכחו לבחור חולצות בזמן בכדי להספיק להדפיס עליהן את הלוגו של בית הספר. לנוחיותכם ניתן להזמין חולצות באתר האינטרנט של רשת אופנה מובילה כלשהי או בסניפים כך שהחולצות יישלחו אליכן בהקדם עם הסמל הנבחר (שימו לב לציין את שם בית הספר והיכן הוא ממוקם בארץ, מכיוון שיתכנו מספר בתי ספר בעלי שם זהה בערים שונות).
זכרו כי לא ניתן להחליף חולצות מודפסות עם סמל בית ספר. קסטרו מציעה הדפסת סמל בית הספר ללא עלות בהזמנת חולצות בית ספר. 

אופנת קסטרו מציעה תלבושת בית ספר שהתלמידים יאהבו במחיר משתלם במיוחד: 6 חולצות בית ספר ב-100 שקלים בלבד לילדים או 4 חולצות בית ספר לנוער ב-100 שקלים כולל הדפסת סמל בית ספר. כאשר מזמינים חולצות בית ספר ממותג מוביל ואהוב כמו קסטרו יודעים שנהנים מחולצות איכותיות ושירות ללא פשרות. עכשיו נותר לכם רק לסדר את הארון ולחכות ששנת הלימודים תיפתח. שיהיה בהצלחה!