איזה יופי: עדן פינס עושה מונדיאל.  דווין לאמורו

איזה יופי: עדן פינס עושה מונדיאל

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח, האופנה והביוטי? מארז קיימות מיוחד, סדרת טיפוח מיוחדת לבני ובנות נוער, מי פנים צמחיים ואיך אפשר לנקות היטב את חלל הפה?

 

פחם פעיל לניקוי חלל הפה

מותג היגיינת הפה אורביטול משיק שני מוצרים חדשים המכילים פחם פעיל: משחת שיניים (Orbirol GO WHITE CHARCOAL) ומברשת שיניים (Nano Toothbrush) בעלת 12,000 סיבים, המכילות פחם פעיל לניקוי יסודי של חלל הפה. המשחה אמורה לסייע למראה שיניים לבנות יותר, להסרת כתמים חיצוניים מהשיניים., להגן כ-12 שעות מפני התפתחות רובד חיידקים, לסייע בהגנה מפני עששת והסרת פלאק (הגורם העיקרי למחלות חניכיים). מברשת השיניים אמורה להפחית לחץ בזמן הצחצוח למניעת נסיגת חניכיים, מיועדת עבור שיניים רגישות, לחניכיים מודלקות ומדממות ולצחצוח עדין לאחר טיפול כירורגי.

© טל אזולאי

ג'ל קרם לחות טיפולי

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל: ג'ל קרם לחות טיפולי לטיפול ומניעת פצעונים ולאיזון עור הפנים מסדרת סבולוג'י המתאים גם לטיפול באקנה, לשימוש מגיל 14 ומעלה. ג'ל קרם לחות טיפולי סבולוג'י פועל באופן מיידי לניקוי עמוק של העור, ויסות השומנים וכיווץ הנקבוביות, ומחדש את יצירתם של תאי עור בריאים. מעניק מראה מט ומונע פצעונים, אקנה ופגעי עור. יעילותו לאיזון העור הוכחה במחקרים קליניים: שימוש קבוע בג'ל הטיפולי מבטיח כבר לאחר 28 ימים - עור נקי מפצעונים בעל מראה מט וללא נקבוביות מורחבות.

 

© יחסי ציבור חו"ל

מי פנים צמחיים

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משיקה מי פנים צמחיים עשויים ממרכיבים טבעיים, נטולי אלכוהול ומועשרים באלוורה, מרעננים, ממריצים את העור, מנקים ביסודיות ובעדינות, מוחקים סימני עייפות ומעניקים לחות לעור. מי הפנים מסירים לכלוך ושומן, מחטאים ומכווצים את הנקבוביות, ומאזנים את רמת החומציות — ההגנה הבסיסית והראשונה של העור. הפורמולה הייחודית מכילה: ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו-E, אלוורה, תמצית הממליס וירג'יניאנה, תמצית רוזמרין. אינה מכילה פרבנים, לא נוסתה על בעלי חיים ומתאימה לכל סוגי העור.

© סטודיו דיטיילס

 סדרת Clear & Defend + של ניטרוג'ינה

ניוטרוג'ינה Clear & Defend  + תרחיץ פנים  - פצעונים לא מטופלים, או פצעונים שנחשפו לשמש עלולים להשאיר סימנים על העור. ג'ל הניקוי מורכב משילוב עוצמתי של חומצה גליקולית (AHA), חומצה סליצילית  (BHA) וגלוקונולקטון PHA)) וכך הופך את העור לחלק אחיד ובריא יותר.עקב העוצמה של המרכיבים, מומלץ להשתמש במוצר באופן הדרגתי, להתחיל פעם ביום ולהגביר את התדירות בהתאם לתגובת העור למוצר; ניוטרוג'ינה Clear & Defend + סרום יומי - הודות לשילוב העוצמתי של חומצה גליקולית (AHA), חומצה סליצילית (BHA) וגלוקונולקטון PHA)), הסרום הוכח מדעית לשיפור מראה העור עם הופעת סימני פצעונים. למראה עור אחיד ובריא יותר תוך שבוע אחד. בדומה לתרחיץ, גם במוצר זה מומלץ שימוש הדרגתי, תחילה על סימנים קטנים ולאחר מכן ניתן לשים שכבה דקה על כל הפנים.

© באדיבות יחסי ציבור

ADIDAS X Stella McCartney

לראשונה המותג Stella McCartney ADIDAS X, נוחת באתר האופנה TERMINAL X. מעצבת העל סטלה מקרטני המשתפת פעולה עם חברת ADIDAS קרוב לשני עשורים ומעצבת עבורם ליין של קולקציות בגדי ספורט לנשים טרנדיות, המשלבות חוויה וסגנון אייקוני, מעכשיו יימכרו גם באתר TERMINAL X בקטגוריית ה- PREMUIM TX. הקולקציה תכלול ביגוד ספורט, אביזרים ובגדי פנאי אותם יהיה ניתן להזמין במשלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.

© באדיבות המותג adidas--stella-mccantery באתר טרמינלx

מארז קיימות

כצעד ראשון בפעילות של חברת פרוקטר אנד גמבל (G&P) להעלאות המודעות לנושא בישראל, החברה השיקה מארז הקיימות - IT’S OUR HOME# אשר נועד להראות כיצד ניתן לצמצם את צריכת האנרגיה בבית באמצעות צעדים קטנים, מבלי להתפשר על איכות המוצרים ועל רמת הנקיון. המארז מעוצב כבית בובות (כך שניתן לעשות בו שימוש חוזר), וכולל "לקט" מתוך המוצרים שלנו, המאפשרים לכל אחת ואחד מאיתנו להתחיל את החיסכון הביתי כבר עכשיו. קפסולות אריאל לכביסה (30 מעלות) - פועלות בצורה יעילה בשטיפה קרה (יותר מאשר בשטיפה חמה), המפחיתה עד 60% מצריכת האנרגיה של פעולת הכביסה, ויוצרת פחות פליטות. קפסולות Fairy למדיח הכלים - הודות לחדשנות של פיירי, אפשר לוותר על השטיפה המקדימה בכיור, להכניס ישירות למדיח הכלים, ולחסוך 90% מהאנרגיה הנצרכת בשטיפת כלים במדיח. בקבוקי שמפו ושקיות המילוי 'ריפיל דה גוד' של פנטן - מיועדות למילוי חוזר, ומפחיתות את כמות הפלסטיק המשמש לבקבוקים ב60%.
מברשת שיניים במבוק ORAL B + משחת השיניים - מברשת השיניים המיוצרת מבמבוק אורגני ומשחת השיניים מחומרים טבעיים ניתנים למחזור באופן מלא בפח הכתום.

הסדרה ההיאלורונית

מותג טיפוח השיער 'אלביב' מבית לוריאל פריז, משיק לראשונה את 'הסדרה ההיאלורונית' - סדרת מוצרי טיפוח לשיער המכילה חומצה היאלורונית - למראה שיער מלא חיים, עטוף בברק ומועשר בלחות אינטנסיבית לאורך זמן. סדרת טיפוח חדשה לשיער המכילה חומצה היאלורונית -ממלאת את השיער בלחות עד 72 שעות. הסדרה מיועדת לשיער חסר לחות וכוללת שמפו, מרכך, מסכת לחות וסרום לשיער. שימו לב: לא מותאם לשיער שעבר החלקה.

© יחצ לוריאל פריז

חולצות המונדיאל של אדידס ל-2022

כחלק מהשקת חולצות מונדיאל 2022 נבחרה הדוגמנית עדן פינס לקמפיין מיוחד של חברת אדידס. מטרת הקמפיין הלא שגרתי היא להראות את חולצות המונדיאל כפריט נחשק ואופנתי יומיומי, החל מהמגרש אל חיי היום-יום שכל אחד ואחת יכולים ללבוש כלוק אופנתי לכל דבר וללא קשר לזהותם המגדרית. זו פעם ראשונה שנוצר קמפיין אופנתי לחולצות כדורגל עם דוגמנית מובילה. המהלך נוצר כהמשך ישיר למגמה בשנים האחרונות של עלייה בהשתתפות נשים במשחקי הכדורגל וכקהל בלתי נפרד במגרשים, ובפן האופנתי -השילוב של ביגוד ספורטיבי כחלק מלוק שגרתי. 

© דווין לאמורו

סדרת הנוער של מותג הפרימיום דרמלוג'יקה

סדרת הנוער של המותג מותאמת באופן ייחודי לבעיות של בני נוער עם העור, הן מבחינת רכיבים פעילים והן מבחינת מחירים נגישים יותר. קיט התנסות - Clearing kit לעור נקי מפצעים: קיט התנסות המכיל שלושה תכשירים בגודל מיוחד מסדרת Clear Start™ לטיפול בעור בעייתי לבני נוער וצעירים. פואמינג ווש – תכשיר ניקוי מיוחד לניקוי וטיהור עור ששמן ובעייתי (75 מ"ל), ברייק אאוט קלירינג בוסטר – סרום פעיל המסייע במניעה וריפוי של פצעים בעור (10 מ"ל) וקולינג אקווה ג'לי – תכשיר לחות לעור שמן המעניק לעור מראה בריא יותר ללא ברק שומני (25 מ"ל). הסדרה פותחה על ידי המומחים לבריאות העור בדרמלוג׳יקה, חברת הקוסמטיקה הפרא רפואית המקצועית מספר אחת בעולם. כל תכשירי הסדרה מכילים חומרים פעילים ומרכיבים צמחיים עדינים המעניקים לעור הפנים מראה נקי ובריא מאי פעם.

© באדיבות יחסי ציבור

ניחוח חדש

בדין, מותג המרככים המוכר מתחדש: נראות חדשה למרככים המוכרים והאהובים וניחוח חדש בסדרת בדין אקסטרה – בדין ענבר.

© סטודיו 0304

ONLY'S

ONLY'S היא פלטפורמה אינטרנטית חדשה שהושקה השבוע ובה צרכנים יוכלו לתקשר, להכיר ולרכוש מותגי בישום, איפור וטיפוח מקומיים ובינלאומיים מבית קבוצת שסטוביץ. בכל רכישה למגוון נוסף של מוצרים דרך צירוף דוגמיות בכל משלוח, שילוב מתנות ייחודיות כגון אקססוריז שונים והטבות מיוחדות ללקוחות האתר וכן חשיפה למידע וליעוץ מקצועי. כמו כן יציע האתר החדש ללקוחותיו חוויה מותגית ייחודית ומפנקת, בדגש על מארזים מושקעים, חווית UNBOXING ייחודית ושירות לקוחות יוזם ופרסונאלי.

© מתוך האתר

 

 

 

תגובות